Povećajte unos vlakana kod doručka

Herbalife PR 2 glavna

Kaže se da će raspoloženje u kojem ste ujutro utjecati na čitav dan i da će često biti teško promijeniti raspoloženje ako se probudite loše volje.

Isto načelo vrijedi i za doručak. Ako odlučite da ćete ‘do ručka’ pojesti zdrav i izuzetno hranjiv obrok, veća je vjerojatnost da ćete do kraja dana jesti zdravo.  

Znate li koliko vlakana svakodnevno konzumirate? Prosječna osoba ne uspijeva ispuniti preporučeni unos vlakana od najmanje 25 grama dnevno. Štoviše, većina nas pojede samo oko 14 grama vlakana dnevno, što znači da ne uživamo u blagodatima za zdravlje koje donose prehrambena vlakna.  

Što su vlakna i čemu služe?

Važno je znati tri važne činjenice o vlaknima:

  1. Vlakna su gradivna komponenta biljnih namirnica, što znači da ih ima u povrću, voću, grahoricama i žitaricama (poput kukuruza ili smeđe riže) – namirnice poput mesa, ribe ili peradi ne sadrže vlakna.
  2. Vlakna potiču odvijanje probavnog procesa.  Ako se pobrinete da vaš doručak sadrži dosta vlakana, vjerojatnije je da ćete do kraja dana uspjeti konzumirati preporučenu dnevnu količinu od 25 g.
  3. Postoje dvije vrste vlakana: topiva i netopiva. Topiva vlakna se otapaju u vodi i nabubre. Netopiva vlakna apsorbiraju vodu i povećavaju zapreminu hrane koju probavljamo, što doprinosi samoj probavi.

Zato od ranog jutra počnite brinuti o zdravoj probavi. Osjećaj nadutosti stvarno može pokvariti raspoloženje, zato se potrudite pažljivo birati hranu. Pri tome treba imati na umu da previše vlakana u prehrani u kratkom vremenu može dovesti do nelagodnog osjećaja u trbuhu i crijevima i vjetrova. Zato postupno povećavajte unos vlakana i dajte svojem organizmu vremena da se prilagodi.

Herbalife PR 2 shake

Kako povećati unos vlakana u organizam?

Ukoliko rijetko unosite preporučenu količinu vlakana u organizam, probajte zamjenske proizvode koji ih sadrže. Ne zaboravite da zamjenski proizvodi ne zamjenjuju unos zdravog voća, povrća i cjelovitih žitarica koje biste trebali konzumirati.

Kušajte Herbalife Zob, jabuke i vlakna – dodatak prehrani s vlaknima koji možete dodati drugim namirnicama, napitcima ili čak u jutarnji shake. Ovaj proizvod ima odličan okus i sadrži jedinstvenu mješavinu topivih i netopivih vlakana iz šest prirodnih izvora: jabuke, zobi, kukuruza, citrusa, cikorije i soje. Svaka porcija sadrži 5 g vlakana uz samo 18 kalorija.

Više informacija na: www.herbalife.hr

Članak uređen:

Saznajte više o vlaknima u sljedećim tekstovima:

Saznajte više o probavi u sljedećim tekstovima:

Ocjenite članak

5 / 5   1

Napomena: Ovaj sadržaj je informativnog karaktera te nije prilagođen vašim osobnim potrebama. Sadržaj nije zamjena za stručni medicinski savjet.

Vezani pojmovi: Cime da povecam unos vlakna, doručak sa puno vlakana, 

Podijelite članak

Kopirajte adresu

Vaši komentari

Komentare nagrađujemo.

Povećajte unos vlakana kod doručka

Želimo vas motivirati da svojim znanjem i iskustvom doprinesete cjelovitosti sadržaja na portalu.

Aktivne komentatore koji se trude doprinijeti nagrađujemo.

Svaki mjesec biramo najzaslužnijeg komentatora. Najboljem komentatoru mjeseca poslat ćemo obavijest e-mailom. Ukoliko u roku 8 dana ne primimo povratni odgovor, izabrat ćemo novog komentatora mjeseca i dodijeliti mu/joj nagradu. Nagradu smo u mogućnosti poslati samo punoljetnim osobama na adresu u Republici Hrvatskoj.

Što je poželjno:

  • komentar u kojima su iznesene korisne informacije koje nadopunjuju članak
  • komentar u kojima se dijeli vlastito iskustvo koje može biti korisno drugima
  • komentar je odgovor na pitanje postavljeno od drugog čitatelja ili postavljeno vlastito pitanje

Trenutno nema komentara budite prvi i komentirajte članak.