Kako ostati fit tijekom blagdana?

blagdani prehrana

Blagdani su uglavnom vrijeme kada podbacimo u teretani i uživamo u bogatoj blagdanskoj kuhinji.

Dobra vijest je da blagdansko debljanje možete vrlo lako izbjeći. U stvari, uz pravilno planiranje, možete održati svoje fitness aktivnosti, a još uvijek uživati s obitelji.

Slijedite ove korake da ostanete motivirani tijekom blagdana i izbjegnite poništavanje svih pozitivnih stvari koje ste dosad napravili za vaše zdravlje i tjelesnu formu.

Planirajte treninge

Uvijek treba planirati treninge za najmanje mjesec dana unaprijed! To je još važnije u blagdanskom razdoblju.

Ako znate da ćete biti izvan teretane nekoliko dana, možete koristiti te dane za oporavak, a tjedan dana prije izbivanja se potrudite da vaši treninzi budu što intenzivniji. Budite proaktivni!

Trening za vrijeme blagdana

Rani treninzi

Dok poslovne obveze jenjavaju tijekom praznika, obiteljskih je sve više. Promijenite svoj raspored i krenite u teretanu ujutro dok ostatak obitelji još spava. Tako ćete odraditi trening i imati dovoljno vremena za druženje s najmilijima.

Partner za trening

Teško je motivirati sebe za vježbanje tijekom zimskih dana, ali možda vam bude lakše ako ne trenirate sami. Pronađite partnera za vježbanje tijekom blagdana kako bi ostali motivirani.

Napravite pakt za međusobnu odgovornost! Tako ćete manje vjerojatno preskočiti ili zabušavati na treningu.

Još korisnih savjeta pročitajte ovdje.

Preuzmite članak i pročitajte ga kasnije:   PDF

Ocjena članka:

5 / 5   1
Facebooktwitterpinterestmail
05-11-2018
Foto: Photospin
Napomena: Ovaj sadržaj je informativnog karaktera te nije prilagođen vašim osobnim potrebama. Sadržaj nije zamjena za stručni medicinski savjet.

Poklanjamo vam besplatne E-mail novosti

Vi označite što vas zanima, a mi ćemo se pobrinuti pružiti vam samo korisne informacije.

 Zdravlje  Ljepota  Vege Prehrana  Pokloni