Kako se riješiti sala na trbuhu?

trbuh
Facebooktwittergoogle_pluspinterestmail

Iako se modni trendovi mijenjaju te je jedne godine moderno biti mršav, a druge ugodno popunjen, ravan trbuh nikada nije izašao iz mode. Današnji moderni trend, a po nama i najbolji, jest biti zdrav i izgledati dobro – savršena kombinacija.

No, zdravlje ne mora nužno značiti i ravan trbuh, kojeg svi tako jako želimo, a ne mora ni uporno vježbanje, koje svi tako nevoljko odrađujemo u želji za savršenim trbuhom.

Ravan trbuh je, rekli bismo, 80 % prehrane, a 20 % vježbanja, a od tih 20 %, nažalost, samo 10 % izvođenja trbušnjaka. Što to znači? Znači da osoba koja ima salo na trbuhu, ne može samo trbušnjacima doći do ravnog trbuha, s druge strane, ona može ojačati trbušne mišiće, no njih će i dalje prekrivati salo.

Tu dolazimo do pravilne prehrane i kardio treninga.

Pravilna prehrana – glavni saveznik u borbi protiv sala na trbuhu

Za početak, salo na trbuhu se uglavnom sastoji od rafiniranog šećera, prerađene i masne hrane, alkohola i hrane koja sadrži previše soli. Naš organizam jednostavno gubi bitku u borbi s tim namirnicama i zato ih je potrebno izbjegavati.

Hrana koju unosite u vaš organizam mora biti kvalitetna, no i kvalitetno raspoređena, dakle nećete jesti manje, nego više. Preporučljivo je unijeti 3 glavna obroka kroz dan i 2 manja međuobroka. Izgled tih svih obroka kroz dan smo objasnili u ovom tekstu.

Manjim i kvalitetnijim obrocima održavamo naš organizam sitim kroz dan, a tu je posebno važan i doručak, koji nam pruža energiju. Ovakvim načinom prehrane isto tako sprječavamo kasno prejedanje, koje je i jedan od većih krivaca za salo na trbuhu.

Doručak bi trebao biti obilan. Priuštite si dovoljno ugljikohidrata i proteina te doručak pojedite u sat vremena nakon buđenja. Isto tako, ni čaša malomasnog mlijeka neće odmoći.

Kasnije, za međuobrok pojedite malo masti, to može biti šačica badema ili kikirikija u ljusci. Zatim za ručak ponovite kombinaciju proteina i ugljikohidrata, no onih dobrih ugljikohidrata, kao što je primjerice kuhani krumpir. Slijedi još jedan međuobrok, a to može biti voćka, integralni krekeri ili povrće.

I zatim zloglasna večera, koja treba biti lagana, a vrlo dobro je tada kombinirati proteine i masti. Primjerice, posni sir s maslinovim uljem, zelena salata s tunom i slično.

Pravilna prehrana

Par zlatnih pravila za prehranu:

  • Uvijek doručkujte.
  • Poželjna je kombinacija proteina i ugljikohidrata, kao i proteina i masti. Ugljikohidrate i masti nije dobro kombinirati, pogotovo ako su to namirnice kao što je krumpir i ulje (pomfrit).
  • Voće nemojte jesti prekasno i nemojte ga previše kombinirati s drugim namirnicama. Dobra kombinacija voća je ona s vodom i zelenim lisnatim povrćem, a nemojte u mješavinu (smoothie) dodavati povrće koje sadrži škrob.
  • Priuštite si dan za varanje. Jedan dan u tjednu možete pojesti obrok, koji ne spada pod zdravu prehranu, neće vam naškoditi.
  • Izmjerite vaš struk i pratite rezultate. Mjerenje na vagi često nas može prevariti, jer ona ipak ne zna koliko kila čine mišići, a koliko salo. Mjerenjem struka najbolje ćete prepoznati rezultate. Neće škoditi ni da se uslikate, pa ponovite slikanje nakon nekog vremena te zatim promotrite napredak.

Vježbanje – stotine trbušnjaka ili ne?

Kada smo regulirali prehranu, vježbanjem ćemo ubrzati skidanje sala na trbuhu i oblikovati tijelo. Za mršavljenje se preporučuju kardio aktivnosti, no to ne mora nužno značiti da ćete samo njih raditi svaki dan u tjednu. Budite umjereni, odlazite 4-5 puta tjedno u teretanu. Neka se u vaše vježbanje ubroji i vježbanje s utezima jer će ono pomoći topljenju masti.

Mnogi griješe kada izbjegavaju utege, u strahu da će od njih nabiti previše mišića. Vježbanje s malim težinama, a više ponavljanja, zateže naš mišić i oblikuje ga, dakle nabit ćemo mišiće samo ako konstantno ponavljamo vježbu s većim težinama. Ovdje pročitajte zašto ne biste trebali izbjegavati utege.

Primjer vježbanja mogao bi biti da se dobro istegnete, zagrijete 10-15 minuta na traci ili orbitreku, zatim napravite nekoliko ponavljajućih serija s utezima te na kraju dodajte intenzivni kardio trening. I nikako ne zaboravite još jedno istezanje na kraju treninga.

Ako ste osoba s većom tjelesnom težinom, izbjegavajte traku za trčanje i radije se oslonite na ergometar. Tako ćete spriječiti ozljede koljena.

I za kraj, trbušnjaci. Za početak ih radite u umjerenim količinama, a kada skinete salo s trbuha, pojačajte izvođenje trbušnjaka, dok ne dođete do oblika kojeg ste tako dugo željeli. U slučaju da ne želite odlaziti u teretanu, preporučujemo vam da odradite trening vani u prirodi ili kod kuće.

Vježbanje

Par zlatnih pravila za vježbanje:

  • Kada vježbate odradite to sa stilom. Dajte sve od sebe i fokusirajte se na ono što radite. Čak i pola sata intenzivnog vježbanja biti će bolje od dva sata umjerenog.
  • Pripazite na pravilno izvođenje vježbi. Ozljede nisu dobrodošle, a mogu uvelike smanjiti kvalitetu našeg vježbanja i života općenito.
  • Nakon vježbanja nagradite svoje tijelo ugljikohidratima ili nekim od dodataka prehrani (šejk). Nije loše dodati i grožđani šećer. Iako ga mnogi zaboravljaju, on nam vraća energiju, koju smo izgubili tijekom vježbanja.
  • Uvijek se zagrijte prije treninga i istegnite poslije treninga.

Slim Excelle – Prirodno rješenje za ravan trbuh i manje kilograma

Slim Excelle

Slim Excelle – revolucionarna formula za mršavljenje topi masne naslage s područja trbuha! Pored toga, potpuno je sigurna za uporabu jer sadrži samo prirodne, dokazano učinkovite sastojke.

Kombinacija ekstrakata prirodnog bilja u Slim Excelle kremi za mršavljenje ciljano topi tvoje masne naslage. Aktivni sastojci ulaze direktno u kožu i krvotok, uklanjaju vodu iz potkožnog tkiva i izbacuju toksine iz tijela.

Također, sprječavaju ponovno nakupljanje masnoća te potiču proizvodnju kolagena i elastina.

Zato je ovo prirodno rješenje podjednako učinkovito za uklanjanje celulita kao i za topljenje masnih naslaga.

Evo što još možete očekivati od Slim Excelle kreme:

  • Brži i učinkovitiji način za skidanje kilograma u usporedbi s drugim metodama
  • Poboljšava cirkulaciju i ubrzava mikrocirkulaciju
  • Smanjuje količinu masnoće pohranjene u masnim ćelijama
  • Sprječava zadržavanje vode, toksina i tečnosti
  • Ubrzava razgradnju masnih naslaga i poboljšava tonus kože

Slim Excelle ima bogat sastav, a između ostalog sadrži kofein, koji je veliki neprijatelj celulitu i masnim naslagama, kokosovo ulje, koje pomaže ublažiti “narančinu koru” te mentol, koji doprinosi cirkulaciji.

» Naručite svoju Slim Excelle kremu OVDJE uz čak 50% popusta!

Preuzmite članak i pročitajte ga kasnije:   PDF

Sviđa li vam se članak? Ocijenite ga i podijelite:

3.89 / 5 (18 votes)
Facebooktwittergoogle_pluspinterestmail

Poklanjamo vam besplatne E-mail novosti

Vi označite što vas zanima, a mi ćemo se pobrinuti pružiti vam samo korisne informacije.

 Zdravlje  Ljepota  Vege Prehrana  Pokloni
Pojmovi uz članak: kako se rijesiti trbuha, kako se riješiti sala na trbuhu, kako se riješiti stomaka, kako se riješiti sala na stomaku, kako se riješiti sala, Salo na trbuhu, kako skinuti salo sa trbuha, kako skinuti salo na trbuhu, vjezbe za topljenje sala na stomaku, kako se rijesiti masnih naslaga na stomaku,