Kako povećati tjelesnu aktivnost za vrijeme trajanja koronavirusa?

Fizička aktivnost tijekom karantene

Tjelesnu aktivnost za vrijeme trajanja koronavirusa, odnosno karantene, treba što više ograničiti na kućne uvjete, odnosno kroz programe vježbanja u kući.

Ako se odlučite za aktivnosti na otvorenome, pridržavajte se preporuka nadležnih, odnosno pazite na socijalno distanciranje, tj. vježbajte sami, a ne u grupama, npr. trčite ili vozite bicikl.

Trening kod kuće

Postoji širok spektar treninga koje možete provoditi kod kuće, kardio-treninge, treninge snage, programe mršavljenja pa čak i vođene treninge preko online platformi u ponudi nekih centara.

Kardio trening kod kuće

Kardio kod kuće možete provoditi vožnjom sobnog bicikla, hodanjem i trčanjem na pokretnoj traci te vježbama kao što možete vidjeti u videu ispod.

Vježbe s vlastitom težinom

U videu ispod možete vidjeti vježbe koje izvodite isključivo vlastitom težinom, bez ikakve dodatne opreme kao što su utezi i trake.

Vježbe koje se mogu provoditi kod kuće

U nastavku donosimo 12 vježbi koje možete provoditi u kućnim uvjetima bez ikakve opreme :

  • sklekovi – ruke u širini ramena,
  • uski sklekovi – ruke uže od širine ramena,
  • široki sklekovi – ruke šire od širine ramena,
  • duboki čučanj,
  • polučučanj – natkoljenica paralelno s podom,
  • iskorak prema naprijed,
  • podizanje na prste,
  • trbušnjaci – podizanje trupa,
  • trbušnjaci – podizanje nogu,
  • sklopka – podizanje trupa i nogu istovremeno,
  • leđnjaci – podizanje trupa ležeći licem prema dolje,
  • podizanje suprotne ruke i noge ležeći licem prema dolje.

Prilikom izvođenja bilo koje od ovih vježbi moguće je dodati opterećenje primjenom utega ili elastičnih traka.

Vježbe za starije osobe

Kako je fizička aktivnost važna za poboljšavanje i unaprjeđenje, odnosno održavanje zdravlja svima, tako je i starijima. Fizička aktivnost, odnosno vježbe i treninzi, trebaju biti prilagođeni dobi i eventualnim bolestima koje osoba ima. 

U videu ispod možete vidjeti program vježbi za stariju populaciju.

Više informacija o koronavirusu potražite ovdje.

Članak uređen:

Ocjenite članak

0 / 5   0

Napomena: Ovaj sadržaj je informativnog karaktera te nije prilagođen vašim osobnim potrebama. Sadržaj nije zamjena za stručni medicinski savjet.

Podijelite članak

Kopirajte adresu

Vaši komentari

Komentare nagrađujemo.

Kako povećati tjelesnu aktivnost za vrijeme trajanja koronavirusa?

Želimo vas motivirati da svojim znanjem i iskustvom doprinesete cjelovitosti sadržaja na portalu.

Aktivne komentatore koji se trude doprinijeti nagrađujemo.

Svaki mjesec biramo najzaslužnijeg komentatora. Najboljem komentatoru mjeseca poslat ćemo obavijest e-mailom. Ukoliko u roku 8 dana ne primimo povratni odgovor, izabrat ćemo novog komentatora mjeseca i dodijeliti mu/joj nagradu. Nagradu smo u mogućnosti poslati samo punoljetnim osobama na adresu u Republici Hrvatskoj.

Što je poželjno:

  • komentar u kojima su iznesene korisne informacije koje nadopunjuju članak
  • komentar u kojima se dijeli vlastito iskustvo koje može biti korisno drugima
  • komentar je odgovor na pitanje postavljeno od drugog čitatelja ili postavljeno vlastito pitanje

Trenutno nema komentara budite prvi i komentirajte članak.