Kako učiniti trening još učinkovitijim?

kruzni-trening

Ako je definicija vašeg treninga da uvijek radite istu stvar iznova i iznova, onda i ne možete očekivati dobre rezulate.

Evo pet načina kako učiniti tjelovježbu još učinkovitijom:

TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA

Vježbajte uz glazbu

vjezbanje uz glazbu

Nova istraživanja su potvrdila da pametno složena playlista može izvući ono najbolje iz vježbe i vas. Techno, pop, hip-hop i rock pojačavaju tempo vježbanja za 10 posto. Što je pjesma brža, to se više trudimo, a s više truda brže dolaze i rezultati.

Odvratite si pozornost

Studije pokazuju da ako vježbamo uz TV ili nekakav video, manje percipiramo napor, tako da ćemo vjerojatno raditi više i nesvjesno pojačati tempo treninga.

Zbunite tijelo

Stalno mijenjajte intenzitet vježbi ili ako vježbate na strojevima kao npr. traci za trčanje svakih nekoliko minuta promijenite nagib tako da vaše tijelo bude prisiljeno da se prilagodi.

Kombinirajte trening snage i kardio

Između svakog seta vježbi snage, ubacite nekoliko kardio vježbi. Trener David Kirsch preporuča da nekoliko minuta preskačete uže ili odradite 20 marinaca (burpee).

Kontrolirajte temperaturu

Naša tijela sagorijevaju više kalorija na hladnoći, jer je potrebno više energije da se ponovno zagrije. Ako vježbate doma, prilikom vježbanja namjestite temperaturu u sobi na 19 stupnjeva ili jednostavno rano ujutro otrčite pola sata.

TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
Preuzmite članak i pročitajte ga kasnije:   PDF

Ocjena članka:

5 / 5   1
Facebooktwitterpinterestmail
25-10-2018
Foto: Photospin
Napomena: Ovaj sadržaj je informativnog karaktera te nije prilagođen vašim osobnim potrebama. Sadržaj nije zamjena za stručni medicinski savjet.

Poklanjamo vam besplatne E-mail novosti

Vi označite što vas zanima, a mi ćemo se pobrinuti pružiti vam samo korisne informacije.

 Zdravlje  Ljepota  Vege Prehrana  Pokloni