Kako vježbati sa slabim koljenima?

vožnja bicikla

Problemi s koljenima su uvijek neugodni, ali i s njima možete biti fizički aktivni.

Bilo da je vaša bol u koljenima uzrokovana starom ozljedom ili dijagnosticiranim stanjem koje je izvan vaše kontrole, isprobajte ove jednostavne fitness zamjene za udobnije (ali jednako učinkovito) vježbanje.

Umjesto trčanja, vozite bicikl

Trčanje po tvrdom pločniku može oštetiti koljena.

Vožnja bicikla (bilo u zatvorenom prostoru ili vani) stavlja manje stresa na koljena, a ima iste pozitivne efekte kao i trčanje. Samo budite oprezni kod sobnih bicikla i izvođenja sprinteva na njima jer mogu potencijalno još više oštetiti koljena. 

Slaba koljena

Umjesto iskoraka i čučnjeva, pokušajte veslanje

Želite čvrstu stražnjicu i noge, ali vježbe koje koriste težinu tijela su previše naporne za vaša koljena? 

Pokušajte veslanje, vježbu visokog intenziteta za cijelo tijelo koja se, suprotno uvriježenom mišljenju, usredotočuje 60 posto na noge i stražnjicu, a samo 10 posto na ruke.

Ostale korisne savjete za vježbanje sa slabim koljenima pročitajte ovdje.

Preuzmite članak i pročitajte ga kasnije:   PDF

Ocjena članka:

4 / 5   1
Facebooktwitterpinterestmail
12-12-2018
Foto: Photospin
Napomena: Ovaj sadržaj je informativnog karaktera te nije prilagođen vašim osobnim potrebama. Sadržaj nije zamjena za stručni medicinski savjet.

Poklanjamo vam besplatne E-mail novosti

Vi označite što vas zanima, a mi ćemo se pobrinuti pružiti vam samo korisne informacije.

 Zdravlje  Ljepota  Vege Prehrana  Pokloni
Pojmovi uz članak: kako vježbati za mršavljenje, koljena mršavljenje, slaba koljena vjezbe, sobni bicikl za koljeno, vježbe za kolina na biciklu,