Kofein – moćan saveznik u vježbanju

kofein za vježbanje

U novoj studiji objavljenoj u časopisu The Journal of Sports Medicine and Physical Fitness, brazilski znanstvenici su tražili od 14 muškaraca da vježba sa i bez kofeina. Muškarci su dobili nešto više od 5 miligrama kofeina po kilogramu tjelesne težine (oko 2 šalice).

Jedan sat kasnije, sudionici istraživanja su trebali izvesti tri seta bench pressa i leg pressa te su morali izvesti što veći broj ponavljanja.

kofein za vježbanje

U danima kad su prije treninga ispijali kavu, muškarci su bili spremniji za trening. Rezultati su pokazali da su pod utjecajem kofeina odrađivali 11.6 posto više ponavljanja na bench pressu i 19.1 posto više ponavljanja na leg pressu u odnosu na dane kad su trenirali bez unosa kofeina.

Bilo da radite kardio trening ili trening snage, kofein može pomoći.

Autor studije Lucas Guimarães Ferreira smatra da bi isti rezultati bili i da je testiranje provedeno na ženama.

Dakle, ako vas ukusna kava može motivirati i pomoći da vježbate, ispijte svoju šalicu ovog napitka ili potražite suplemente na bazi kofeina koji vam mogu pomoći da ubrzate proces mršavljenja i povećate razinu energije prilikom vježbanja.

Preuzmite članak i pročitajte ga kasnije:   PDF

Ocjena članka:

5 / 5   1
Facebooktwitterpinterestmail
21-09-2018
Foto: Photospin
Napomena: Ovaj sadržaj je informativnog karaktera te nije prilagođen vašim osobnim potrebama. Sadržaj nije zamjena za stručni medicinski savjet.

Poklanjamo vam besplatne E-mail novosti

Vi označite što vas zanima, a mi ćemo se pobrinuti pružiti vam samo korisne informacije.

 Zdravlje  Ljepota  Vege Prehrana  Pokloni
Pojmovi uz članak: kofein, koliko kofeina prije treninga,