Plank – jedna vježba za novo tijelo

plank

Plank je jednostavna i iznimno učinkovita vježba za koju vam ne treba nikakva oprema.

Kod ove vježbe ispravan položaj tijela je od iznimne važnosti. Spustite se na pod i oslonite se na podlaktice i vrhove prstiju. Gornji dio tijela treba biti u ravnoj liniji, a mišićima trbuha kontrolirate da srednji dio tijela ne propadne. Ako ste početnik, pokušajte se zadržati u ovom položaju 30 sekundi, a zatim svaki dan postepeno povećavajte vrijeme u izdržaju.Osnovni plank

Plank je statička vježba, ali to ne znači da je dosadna. Kao i sve osnovne vježbe, plank također ima bezbroj varijacija, a mi vam donosimo nekoliko primjera:

Varijanta 1: Podizanje zdjelice

Stanite u plank položaj i podignite srednji dio tijela (trbuh, kukove i stražnjicu) prema stropu sve dok ne budete u obrnutom V položaju. Zadržite se 5-10 sekundi, a zatim se polako vratite u plank položaj. Napravite 10 ponavljanja.Podizanje zdjelice

Varijanta 2: Povlačenje koljena prema suprotnom laktu

Postavite se u položaj planka te povlačite suprotno koljeno prema suprotnom laktu (npr. desno koljeno prema lijevom laktu). Ponovite vježbu deset puta sa svakom nogom.Povlačenje koljenaOvdje potražite i ostale varijante vježbe plank.

Preuzmite članak i pročitajte ga kasnije:   PDF

Ocjena članka:

5 / 5   1
Facebooktwitterpinterestmail
29-10-2018
Foto: Photospin
Napomena: Ovaj sadržaj je informativnog karaktera te nije prilagođen vašim osobnim potrebama. Sadržaj nije zamjena za stručni medicinski savjet.

NAJČITANIJI TEKST DANAS:

Poklanjamo vam besplatne E-mail novosti

Vi označite što vas zanima, a mi ćemo se pobrinuti pružiti vam samo korisne informacije.

 Zdravlje  Ljepota  Vege Prehrana  Pokloni
Pojmovi uz članak: plank vježbe, plank vježba, vježba plank, plank i mršavljenje, vjezbe za jedno, plank trening, plank položaj, PLANK PLAN TRENINGA, plank mršavljenje, plank i zdravlje,