Trening s titranjem za lijepe noge i stražnjicu

Donosimo vam jedan brzi trening za lijepe noge i čvrstu stražnjicu. Kako bi trening bio još učinkovitiji, u njega ćemo ubaciti titranje.

Titranje se odnosi na lagano gibanje gore-dolje na mjestu. Vježbe izvodite polako, bez trzaja i naglih pokreta. Odradite tri serije vježbi, bez izlika i zabušavanja!

Podizanje noge

Lezite na bok, ispružite noge te zategnite stopala. Podignite nogu koliko možete te je polagano spustite u početni položaj. Trup treba ostati miran prilikom izvođenja. Napravite dvadeset ponavljanja, s tim da u zadnjem ponavljanju zadržite nogu u gornjem položaju. Podignutom nogom titrajte 20 sekundi. Pazite da titranje bude polako i kontrolirano, nemojte bezveze mahati nogom! Ponovite vježbu i s drugom nogom.Trening s titranjem

Adukcija

Lezite na bok. Noga koja dodiruje tlo ostaje ravno ispružena, dok drugu nogu savijte i stavite stopalo na pod. Ispruženu nogu dižite prema stropu i vratite natrag. Opet morate napraviti 20 ponavljanja sa svakom nogom i opet na zadnjem ponavljanju trebate 20 sekundi titrati.Trening s titranjemCijeli trening pogledajte na portalu Ultrafit.hr.

Preuzmite članak i pročitajte ga kasnije:   PDF

Ocjena članka:

5 / 5   1
Facebooktwitterpinterestmail
06-06-2016
Foto: Photospin
Napomena: Ovaj sadržaj je informativnog karaktera te nije prilagođen vašim osobnim potrebama. Sadržaj nije zamjena za stručni medicinski savjet.

Poklanjamo vam besplatne E-mail novosti

Vi označite što vas zanima, a mi ćemo se pobrinuti pružiti vam samo korisne informacije.

 Zdravlje  Ljepota  Vege Prehrana  Pokloni