Trening u uredu by Motus Melior: Vježbe za stražnjicu

trening u uredu

Sjedenje je većini ljudi svakodnevna osmosatna aktivnost koja utječe na loše držanje i slab mišićni tonus. Tijekom radnog vremena, svatko može odvojiti par minuta da bi se posvetio sebi i svome tjelesnom zdravlju.

Sportski i rehabilitacijski centar Motus Melior svakodnevno razvija nove metode treninga kako bi trening bio dostupan i prilagođen svima. U centru je moguće dobiti i ‘out-of-house’ program vježbanja napravljen u skladu s navikama i životnim stilom klijenata. Kako bismo vas dodatno motivirali na tjelovježbu, pripremili smo za vas serijal vježbi koje možete izvoditi u uredu ili kod kuće.

Vježba za aktivaciju i učvršćivanje mišića stražnjice

Slijedi primjer jednostavne vježbe koja će uredski stolac učiniti prijateljem svakoj ženi!

  • Sjednite uspravno na stolac, stisnite trbuh, pružite ruke prema naprijed.
  • Pokušajte se odići od stolca kao da vas netko vuče za ruke, ali se podignite samo 1-2 cm i vratite nazad, gurajući pritom koljena prema van.
  • Ponovite pokret 15 puta, držeći trbuh i stražnjicu stisnutima.

Pokušajte izvoditi ovu vježbu svakodnevno, održavajte zdrave prehrambene navike, priuštite si dovoljno sna i šetnje na svježem zraku i rezultati neće izostati.

Vaš Motus Melior tim

Preuzmite članak i pročitajte ga kasnije:   PDF

NAJČITANIJI TEKST DANAS:

05-11-2018
Foto: Photospin
Napomena: Ovaj sadržaj je informativnog karaktera te nije prilagođen vašim osobnim potrebama. Sadržaj nije zamjena za stručni medicinski savjet.

Ocjena članka:

0 / 5   0
Facebooktwittergoogle_pluspinterestmail

Poklanjamo vam besplatne E-mail novosti

Vi označite što vas zanima, a mi ćemo se pobrinuti pružiti vam samo korisne informacije.

 Zdravlje  Ljepota  Vege Prehrana  Pokloni