Uz trening girjama izgubite kilograme i povećajte izdržljivost

girje

Ako se želite riješiti viška kilograma brzo, nećete pogriješiti s girjama. American Council on Exercise je utvrdio da možete izgubiti nevjerojatnih 400 kalorija u 20 minuta vježbanja s girjom. Girje su izvrstan rekvizit jer istovremeno djeluju na veći broj sposobnosti kao npr. izdržljivost, snagu i fleksibilnost.

trening-girje

Na portalu Ultrafit pogledajte video i odradite trening girjama za aktivaciju cijelog tijela, koji se izvodi u 12 ponavljanja sljedećih vježbi:

  • stojeći potisak iznad glave
  • čučanj sa girjom ( radimo izmjene svako ponavljanje,jednom sa girjom,jednom bez girje)
  • jednoručno veslanje u pretklonu iz dijagonalnog stava (upor dlanom na prednje koljeno)
  • mrtvo dizanje
  • povlačenje girje na bradu
  • zasuci trupa sa girjom iz sjeda (noge na podu )
  • prednji upor na ravnim rukama ( naizmjenično dotaknuti girju rukom ispred sebe)

* Prije početka vježbanja obavezno se posavjetujte sa svojim liječnikom!

Video potražite OVDJE.

Preuzmite članak i pročitajte ga kasnije:   PDF

Ocjena članka:

3.50 / 5   2
Facebooktwitterpinterestmail
22-10-2018
Foto: Photospin
Napomena: Ovaj sadržaj je informativnog karaktera te nije prilagođen vašim osobnim potrebama. Sadržaj nije zamjena za stručni medicinski savjet.

NAJČITANIJI TEKST DANAS:

Poklanjamo vam besplatne E-mail novosti

Vi označite što vas zanima, a mi ćemo se pobrinuti pružiti vam samo korisne informacije.

 Zdravlje  Ljepota  Vege Prehrana  Pokloni
Pojmovi uz članak: kako pravilno vježbati upor, girja exercise, vježbe girje, vjezbe girjom kalorije, vježbe s girjom renata sopek,