Vježbanje s epilepsijom: Kako odabrati trening?

joga

Epilepsija povećava rizik od razvoja visokog krvnog tlaka i pred-dijabetesa, ali uz redovitu tjelovježbu, možete smanjiti ili spriječiti te zdravstvene probleme. Fizička aktivnost također olakšava depresiju, koja je uobičajena kod osoba s epilepsijom.

Redovito vježbanje može čak smanjiti učestalost napadaja, na temelju preliminarnih istraživanja. Izaberite neke od treninga iz nastavka za bolje ukupno zdravlje:

Hodanje

Hodanje je jednostavno i ne zahtijeva nikakvu posebnu opremu, osim čvrstih tenisica. Redovito šetanje pomaže u zaštiti vašeg srca i pluća te pomaže u kontroli težine. To je važno, jer ljudi s epilepsijom imaju povećan rizik od kardiovaskularnih bolesti i pretilosti. Odaberite sigurnu lokaciju za šetnju, poput obližnjeg parka.

Vožnja bicikla

Vožnja biciklom je sjajan način da poboljšate svoje zdravlje i kondiciju. Zaštitite glavu tako da uvijek nosite kacigu. Ako vaši napadaji nisu sasvim pod kontrolom, izbjegavajte vožnju u područjima gustog prometa.

Držite se mirnih, sporednih ulica i biciklističkih staza te za još sigurniju vožnju, pozovite prijatelja da vam se pridruži.

Plivanje

Plivanje i aerobik u vodi su odlični načini da poboljšate formu i zdravlje. Samo budite oprezni, jer napadaji u vodi mogu biti opasni. Odaberite bazen koji ima spasioca na dužnosti i prije odlaska u vodu ga obavijestite o svom zdravstvenom stanju.

Osim toga, uvijek plivajte u društvu prijatelja ili člana obitelji koji su upoznati s vašim stanjem.

Plivanje

Joga

Joga kombinira fizičke poze s meditacijom. Kao rezultat toga, joga ne povećava samo snagu i fleksibilnost, nego također smanjuje stres, koji je često okidač za napad.

Nekoliko malih studija ukazuju da joga može poboljšati kontrolu napadaja, ali je potrebno više istraživanja kako bi potvrdile te tvrdnje.

Trening snage

Vježbe snage trebaju biti sastavni dio svačije fitness rutine. Ove vježbe utječu na povećanje mišićne mase, ali i pomažu u održavanju zdrave tjelesne težine. Možete koristiti utege, elastične gume ili strojeve.

Nikad ne izvodite vježbe sami bez nadzora. Neka trener uvijek bude u blizini kako bi mogao pomoći u slučaju napadaja.

Preuzmite članak i pročitajte ga kasnije:   PDF

Ocjena članka:

5 / 5   2
Facebooktwitterpinterestmail
08-10-2018
Foto: Photospin
Napomena: Ovaj sadržaj je informativnog karaktera te nije prilagođen vašim osobnim potrebama. Sadržaj nije zamjena za stručni medicinski savjet.

Poklanjamo vam besplatne E-mail novosti

Vi označite što vas zanima, a mi ćemo se pobrinuti pružiti vam samo korisne informacije.

 Zdravlje  Ljepota  Vege Prehrana  Pokloni
Pojmovi uz članak: epilepsija i fizicka aktivnost, epilepsija i vježbanje, jel valja vjezbati kad imas epilepsiju, kardiovaskularni sustav i vježbanje, trening i epilepsija,