Vježbe za gipkost tijela

Rastezanje

Nedostatak kretanja, smanjena fizička aktivnosti kao i pretjeran sjedilački način života pogoduju povišenju mokraćne kiseline u tijelu i u zglobovima. Zglobovi su jako važni za naše zdravlje.

Dugotrajnim taloženjem mokraćne kiseline smatra se da se stvara negativna energija koja se može manifestirati putem brojnih psihofizičkih problema kao što je na primjer, pretilost, križobolja, deformacija kralježnice, astma, migrena, dijabetes, kao i negativnih emocija poput osjećaja ljutnje, straha, depresije, ljubomore itd.

Ovaj višak možemo izbaciti i uravnotežiti pomoću divine vježbi za tjelesnu aktivnost s Divine Health Programa.

A kako zbog dugog sjedenja naša kralježnica i unutarnji organi počinju slabiti, te se počinju javljati bolesti, slabosti i tromost tijela, ove vježbe će pomoći u razgibavanju i osnaživanju kralježnice na jednostavan i nenaporan način.

Divine vježbe harmoniziraju sustav žlijezda s unutarnjim izlučivanjem, koji daje fizičko zdravlje i mentalni mir. Stimuliraju probavu, uravnotežuju simpatički i parasimpatički sustav.

Usklađuju aktivnosti mozga, žlijezda, živaca i tkiva, daju živcima fleksibilnost i mekoću.

Ljekovit učinak i okrepljujuću snagu, uz gipkoću i sposobnost lakog prilagođavanja okolini, ostvarit ćemo kao krajnji rezultat prakticiranja.

Kultura zdrave prehrane

Hrana je jedan od glavnih izvora energije za naše tijelo i um te je od izuzetne važnosti. Zdrava prehrana je ona koja zadovoljava optimalan unos energije, te hranjivih i zaštitnih tvari potrebnih kako bi organizam pravilno funkcionirao i što duže ostao vitalan.

Pri tome treba samo paziti da bude raznovrsna, a namirnice koliko toliko pravilno kombinirane. Najbolje je prestati jesti kada ste 70 % puni. Kaže se da je idealna mjera sitosti u želucu – 1/3 tekućine, 1/3 hrane i 1/3 prazno. Često zbog stresa ili depresije posežemo za hranom, iako naše tijelo nije gladno.

Time si samo otežavamo probavu te nakupljamo neželjene kilograme.

Kultura zdrave prehrane obuhvaća obilje vlakana (cjelovite žitarice), organski uzgojeno svježe voće i povrće, izbačen bijeli šećer te izbjegavanje kemijski obrađene i tretirane hrane.

Kako kroz hranu dobivate energiju, o vama ovisi kako će ta energija izgledati. To je jedan od razloga zašto se u svim religijama izriče molitva prije objeda. Budite zahvalni na toj hrani, jedite ju s mirom u srcu. Nakon obroka smijte se jer smijeh poboljšava probavu.

Zdrava prehrana

Život sa stilom

Divine Health Program koji obuhvaća sve prethodno spomenute elemente, od vježbi disanja za punjenje energijom i osnaživanja imuniteta, Divine meditacije za kultiviranje uma i oslobađanja od stresa, vježbe za razgibavanje kojima ostvarujemo mekoću živčanog sustava i gipkost tijela, do kulture zdrave prehrane je vrlo jednostavan i praktičan antistresni program namijenjen apsolutno svima i za apsolutno sve situacije – od menadžerskog burn out sindroma, prezaposlenih majki, studenata prenatrpanih informacijama.

Divine Health Program je komplementaran s bilo kojom drugom antistresnom metodom, a djeluje izvrsno kao samostalan program.

Redovitim odvajanjem trenutaka za higijenu duha i okretanje sebi, moguće je postići harmoniju naših emocionalnih i mentalnih stanja, koja se tada odražava i prenosi na naše odnose s okolinom i obaveze koje nosi život današnjeg doba.

Samo tada ćemo istinski moći ostvariti život sa stilom!

Ne zaboravite:

  • Pijte 2-2,5 litre vode dnevno (10 čaša)
  • Radite vježbe disanja i naučite pravilno disati
  • Izlažite se barem 20-30 minuta dnevno sunčevom svjetlu
  • Oslobodite se stresa kvalitetnim odmorom i tehnikama relaksacije
  • Dovoljno se krećite kako biste poboljšali cirkulaciju i ojačali imunitet.

Pročitajte kako živjeti život sa stilom ovdje.

Članak uređen:

Vodič kroz meditaciju: Upoznajte tehnike i prednosti meditacije

Saznajte više o migreni u sljedećim tekstovima:

Saznajte više o zdravoj prehrani u sljedećim tekstovima:

Ocjenite članak

5 / 5   1

Napomena: Ovaj sadržaj je informativnog karaktera te nije prilagođen vašim osobnim potrebama. Sadržaj nije zamjena za stručni medicinski savjet.

Podijelite članak

Kopirajte adresu

Vaši komentari

Komentare nagrađujemo.

Vježbe za gipkost tijela

Želimo vas motivirati da svojim znanjem i iskustvom doprinesete cjelovitosti sadržaja na portalu.

Aktivne komentatore koji se trude doprinijeti nagrađujemo.

Svaki mjesec biramo najzaslužnijeg komentatora. Najboljem komentatoru mjeseca poslat ćemo obavijest e-mailom. Ukoliko u roku 8 dana ne primimo povratni odgovor, izabrat ćemo novog komentatora mjeseca i dodijeliti mu/joj nagradu. Nagradu smo u mogućnosti poslati samo punoljetnim osobama na adresu u Republici Hrvatskoj.

Što je poželjno:

  • komentar u kojima su iznesene korisne informacije koje nadopunjuju članak
  • komentar u kojima se dijeli vlastito iskustvo koje može biti korisno drugima
  • komentar je odgovor na pitanje postavljeno od drugog čitatelja ili postavljeno vlastito pitanje

Trenutno nema komentara budite prvi i komentirajte članak.