Vježbe za lijepe i vitke noge

vjezbe za noge
Facebooktwittergoogle_pluspinterestmail

O lijepim i vitkim nogama maštaju sve žene, zato smo za vas pripremili top 5 vježbi uz koje su jednako efikasne kao i vježbe koje obično radite u teretani.

Kod izvođenja vježbi nužno je da vam leđa budu ravna. Isto tako, nemojte se žuriti s vježbanjem, vrlo je bitno da osjetite mišić na kojem radite pa će tako i sama vježba biti kvalitetnija. Početnicima preporučujemo da rade 10 ponavljanja po vježbi i tako minimalno u 2 kruga, a oni malo iskusniji neka sami odrede tempo vježbe jer će i sami najbolje znati svoje granice.

Vrlo je bitno napomenuti da se poslije vježbanja posvetite istezanju cijelog tijela kako bi:

  • spriječili ili smanjili mogućnost ozljeda mišića i zglobova
  • povećali amplitudu pokreta u pojedinim zglobnim sustavima
  • poboljšali ukupnu motoričku efikasnost
  • naučili pravilno disati i relaksirati tijelo

1. Polučučanj unaprijed

Zauzmite raskoračan stav, ruke ispružite u ravnini prsa, a zatim nogu podignite prema naprijed kao što je to prikazano na prvoj slici. Lagano se oslonite na jednu nogu dok vam je druga u zraku i spustite se u čučanj. Isto ponovite i s drugom nogom.

 

vjezbe-za-noge-1

2. Polučučanj unazad

Kod sljedeće vježbe zauzmite isti stav kao i kod prethodne, a ruke ispružite prirodno ispružite prema dolje kao što je to prikazano na prvoj slici. Lagano se oslonite na jednu nogu, a drugu podignite ovaj put unazad i spustite se u čučanj.

Ukoliko želite, ruke možete dodatno opteretiti s utegom ili bocom vode. Isto ponovite i s drugom nogom.

vjezbe-za-noge-2

3. Lažno sjedenje

Lažno sjedenje je vrlo jednostavna i efikasna vježba za mišiće nogu. Jednostavno ruke stavite na kukove i prislonite se leđima na zid. Ukoliko ruke ispružite prema podu, vježba će biti još efikasnija.

vjezbe-za-noge-3

4. Iskorak

Kod sljedeće vježbe ćete jačati mišiće nogu i stražnjice. Iskorak je veoma popularna vježba, a malo je reći da daje odlične rezultate. Jednostavno zauzmite raskoračan stav, ruke stavite na kukove ako nemate dovoljno ravnoteže, a zatim iskoračite s jednom nogom prema naprijed tako da vam druga dođe s koljenom do poda.

Oni malo iskusniji mogu ovu vježbu raditi sa skokom.

vjezbe-za-noge-4

5. Vježba za listove

Kod sljedeće vježbe jačat ćete mišiće listova. Zauzmite mali raskoračan stav i podižite se na prste dok ne osjetite zatezanje u listovima.

vjezbe-za-noge-5

Preuzmite članak i pročitajte ga kasnije:   PDF
Napomena: Ovaj sadržaj je informativnog karaktera te nije prilagođen vašim osobnim potrebama. Sadržaj nije zamjena za stručni medicinski savjet.

Ocjena članka:

4.11 / 5   9
Facebooktwittergoogle_pluspinterestmail

Poklanjamo vam besplatne E-mail novosti

Vi označite što vas zanima, a mi ćemo se pobrinuti pružiti vam samo korisne informacije.

 Zdravlje  Ljepota  Vege Prehrana  Pokloni
Pojmovi uz članak: vježbe za noge, vježbe za lijepe noge, vjezbe za ljepe noge, vezbe za mrsavljenje nogu, najbolje vjezbe za vitke noge, vjezbe za vitke noge, vježbe za mršavljenje nogu, top vjezbe za vitke noge, noge slike, vježba za noge,