Vježbe za lijepe i vitke noge

vjezbe za noge
Facebooktwittergoogle_pluspinterestmail

O lijepim i vitkim nogama maštaju sve žene, zato smo za vas pripremili top 5 vježbi uz koje su jednako efikasne kao i vježbe koje obično radite u teretani.

Kod izvođenja vježbi nužno je da vam leđa budu ravna. Isto tako, nemojte se žuriti s vježbanjem, vrlo je bitno da osjetite mišić na kojem radite pa će tako i sama vježba biti kvalitetnija. Početnicima preporučujemo da rade 10 ponavljanja po vježbi i tako minimalno u 2 kruga, a oni malo iskusniji neka sami odrede tempo vježbe jer će i sami najbolje znati svoje granice.

Vrlo je bitno napomenuti da se poslije vježbanja posvetite istezanju cijelog tijela kako bi:

  • spriječili ili smanjili mogućnost ozljeda mišića i zglobova
  • povećali amplitudu pokreta u pojedinim zglobnim sustavima
  • poboljšali ukupnu motoričku efikasnost
  • naučili pravilno disati i relaksirati tijelo

1. Polučučanj unaprijed

Zauzmite raskoračan stav, ruke ispružite u ravnini prsa, a zatim nogu podignite prema naprijed kao što je to prikazano na prvoj slici. Lagano se oslonite na jednu nogu dok vam je druga u zraku i spustite se u čučanj. Isto ponovite i s drugom nogom.

 

vjezbe-za-noge-1

2. Polučučanj unazad

Kod sljedeće vježbe zauzmite isti stav kao i kod prethodne, a ruke ispružite prirodno ispružite prema dolje kao što je to prikazano na prvoj slici. Lagano se oslonite na jednu nogu, a drugu podignite ovaj put unazad i spustite se u čučanj.

Ukoliko želite, ruke možete dodatno opteretiti s utegom ili bocom vode. Isto ponovite i s drugom nogom.

vjezbe-za-noge-2

3. Lažno sjedenje

Lažno sjedenje je vrlo jednostavna i efikasna vježba za mišiće nogu. Jednostavno ruke stavite na kukove i prislonite se leđima na zid. Ukoliko ruke ispružite prema podu, vježba će biti još efikasnija.

vjezbe-za-noge-3

4. Iskorak

Kod sljedeće vježbe ćete jačati mišiće nogu i stražnjice. Iskorak je veoma popularna vježba, a malo je reći da daje odlične rezultate. Jednostavno zauzmite raskoračan stav, ruke stavite na kukove ako nemate dovoljno ravnoteže, a zatim iskoračite s jednom nogom prema naprijed tako da vam druga dođe s koljenom do poda.

Oni malo iskusniji mogu ovu vježbu raditi sa skokom.

vjezbe-za-noge-4

5. Vježba za listove

Kod sljedeće vježbe jačat ćete mišiće listova. Zauzmite mali raskoračan stav i podižite se na prste dok ne osjetite zatezanje u listovima.

vjezbe-za-noge-5

Preuzmite članak i pročitajte ga kasnije:   PDF

Sviđa li vam se članak? Ocijenite ga i podijelite:

4 / 5 (8 votes)
Facebooktwittergoogle_pluspinterestmail

Poklanjamo vam besplatne E-mail novosti

Vi označite što vas zanima, a mi ćemo se pobrinuti pružiti vam samo korisne informacije.

 Zdravlje  Ljepota  Vege Prehrana  Pokloni
Pojmovi uz članak: vježbe za noge, vježbe za lijepe noge, najbolje vjezbe za vitke noge, top vjezbe za vitke noge, vezbe za mrsavljenje nogu, vježba za noge, vjezba za noge uz/zid, vježbe za mršavljenje nogu, vjezbe za ruke cure,