Vježbe za mršavljenje koje možete raditi kod kuće

Facebooktwittergoogle_pluspinterestmail

Iako je prehrana većim djelom zaslužna za vitku liniju, kod mršavljenja i održavanja tjelesne težine vježbanje je neizbježno. Naravno, ako težimo čvrstom i zategnutom tijelu.

Vježbanje ne mora nužno značiti da morate provoditi puno vremena u teretani. Trening možete odraditi i kod kuće ili u prirodi. Također, nije potrebno da svaki dan vježbate sve mišiće i time trošite puno vremena. Jednostavan raspored vježbi može uvelike olakšati vaš život te time možete uštedjeti na vremenu.

U nastavku smo za vas pripremili tjedni raspored vježbanja.

Prvi dan – gornji dio tijela

Gornji dio tijela uključuje ruke, prsa i leđa. Isto tako, ovaj dan u raspored vježbanja možete uključiti i trbušnjake. Isto tako, ovaj dan odradite kratki cardio trening, u trajanju od 20 minuta.

Vježbe za gornji dio tijela možete pogledati u sljedećim tekstovima:

Drugi dan – cardio trening

Cardio trening uključuje brzo hodanje, trčanje, vožnju bicikla, plivanje i druge razne aktivnosti… Odaberite onu aktivnost u kojoj ćete uživati. Također, cardio trening ne mora trajati dugo, 30 minuta je sasvim dovoljno. Nakon nekog vremena, možete ovaj dan odraditi intenzivni Tabata trening, koji traje svega 20-ak minuta.

Primjer Tabata treninga možete pogledati ovdje.

Treći dan – donji dio tijela

Vježbe za donji dio tijela sagorijevaju najviše kalorija. Ovaj dan uključuje vježbanje svih mišića nogu, kao i stražnjice, a također možete odraditi i trbušnjake. Isto tako, ovaj dan odradite kratki cardio trening, u trajanju od 20 minuta.

Pogledajte vježbe za donji dio tijela u sljedećim tekstovima:

Vježbe za mršavljenje

Četvrti dan – cardio trening

Ovaj dan uvrstite u raspored kratki cardio trening, od 30-ak minuta. Ako ste ranije ovaj tjedan, odnosno na drugi dan radili Tabatu, nemojte ju ponavljati i ovaj dan.

Peti dan – cijelo tijelo

Ovaj dan kombinirajte vježbe iz prvog i trećeg dana vježbanja. Također, ovaj dan možete uvrstiti i Insanity trening, u trajanju od 40 do 60 minuta. Više o Insanity treningu saznajte ovdje.

Šesti dan

Ovaj dan uvrstite u raspored kratki cardio trening, od 30-ak minuta.

Sedmi dan

Ovaj dan bezbrižno odmarajte i zahvalite se sami sebi na uloženom trudu kroz cijeli tjedan. Preporučujemo da za dan odmora odaberete nedjelju ili bilo koji drugi dan, koji je slobodan od posla.

Preuzmite članak i pročitajte ga kasnije:   PDF

Sviđa li vam se članak? Ocijenite ga i podijelite:

4.75 / 5 (8 votes)
Facebooktwittergoogle_pluspinterestmail

Poklanjamo vam besplatne E-mail novosti

Vi označite što vas zanima, a mi ćemo se pobrinuti pružiti vam samo korisne informacije.

 Zdravlje  Ljepota  Vege Prehrana  Pokloni
Pojmovi uz članak: vjezbe za mrsanje, koje vjezbe raditi za mrsavljenje, vježbanje za žene 40, vježba za mršavljenje, vezbe za mrsavljenje kod kuce, Vežbe za mrsav5enje, vezbanje za mrsavljenje, trening za mrsavljenje video, koje su vjezbe za mrsavljenje, vjezbe za mrsavljenje atleticara,