Vježbe za čvrstu i zategnutu stražnjicu

vjezbe za straznjicu
Facebooktwittergoogle_pluspinterestmail

Moda se kroz godine mijenjala, a danas umjesto ultra mršavih figura dominiraju bujne i zategnute stražnjice. Lijepu i zategnutu stražnjicu možete postići vrlo lako, sa svega par vježbi dnevno. Za vas smo pripremili naših top 5 vježbi koje će vam pomoći u tome.

Vrlo je bitno da održavate ravninu leđa tijekom izvođenja vježbi jer u suprotnom može doći do povreda, a sama vježba neće biti dovoljno efikasna. Isto tako, sva fitness oprema se može zamijeniti s nečim što već imate kod kuće, pa tako utege zamijenite bocama napunjenim vodom.

Budite umjereni u vježbanju, jer svim mišićima u tijelu nakon nekog vremena vježbanja treba i adekvatan odmor, pa tako i mišićima stražnjice. Preporučujemo vam da se, dok izvodite vježbe, potpuno fokusirate na mišić koji radi. Nemojte žuriti, kvaliteta izvedbe vježbi je puno bitnija od broja ponavljanja.

Početnicima preporučujemo da svaku vježbu ponove 15 puta i tako u minimalno dva kruga, a onima malo iskusnijima savjetujemo da sami sebi odrede tempo vježbe jer će najbolje znati svoje granice kada je riječ o vježbanju.

Vrlo je bitno napomenuti da se poslije vježbanja posvetite istezanju cijelog tijela kako bi:

  • spriječili ili smanjili mogućnost ozljeda mišića i zglobova
  • povećali amplitudu pokreta u pojedinim zglobnim sustavima
  • poboljšali ukupnu motoričku efikasnost
  • naučili pravilno disati i relaksirati tijelo

1. Čučanj

Čučanj je sigurno jedna od najučinkovitijih vježbi za jačanje mišića stražnjice. Zauzmite raskoračan stav i spustite stražnjicu prema dolje, kao što je to prikazano na slici A, a zatim se vratite u prvotni položaj.

Ovu popularnu vježbu možete izvoditi na mnoge načine. Primjerice, ruke dodatno možete opteretiti utegom kojeg ćete kod svakog čučnja dizati u ravninu prsa, kao što je to prikazano na slici B. Uteg će pružiti dodatno opterećenje na čučanj, a istovremeno ćete vježbati i mišiće ruku.

vjezbe-za-straznjicu1

2. Uski čučanj

Sljedeća vježba je slična kao i prethodna, samo ćete ovaj put zauzeti raskoračan stav kako bi čučanj bio što uži, a stražnjica došla što više do poda. Ruke također spuštajte što više do poda, kao što je to prikazano na prvoj slici, a možete ih dodatno opteretiti utezima ili bocama vode kao i kod prethodne vježbe.

vjezbe-za-straznjicu2

3. Polučučanj

Kod sljedeće vježbe će osim mišića stražnjice sudjelovati i mišići nogu. Zauzmite raskoračan stav i pripremite se na izvedbu čučnja, no ovaj put jednu nogu podignite i držite ju uz tijelo kao što je to prikazano na slici A. Isto ponovite s drugom nogom.

vjezbe-za-straznjicu3

4. Podizanje stražnjice

Sljedeću vježbu ćemo podijeliti u dva djela. U prvom djelu vježbe lezite na pod skvrčenih nogu te lagano aktivirajte mišiće stražnjice kako bi podigli donji dio tijela. Kada završite sa prvom vježbom u drugoj učinite isto samo ovaj put podižite nogu kao što je to prikazano na slici B.

vjezbe-za-straznjicu4

5. Bočna vježba

Lezite bočno na pod, a stopala postavite jedno uz drugo. Lagano podižite jedno koljeno prema gore, dok su vam stopala i dalje jedno uz drugo. Isto ponovite i s drugom nogom, na drugoj strani.

vjezbe-za-straznjicu5

 

Preuzmite članak i pročitajte ga kasnije:   PDF

Sviđa li vam se članak? Ocijenite ga i podijelite:

4 / 5 (9 votes)
Facebooktwittergoogle_pluspinterestmail

Poklanjamo vam besplatne E-mail novosti

Vi označite što vas zanima, a mi ćemo se pobrinuti pružiti vam samo korisne informacije.

 Zdravlje  Ljepota  Vege Prehrana  Pokloni
Pojmovi uz članak: Vjezbe za stražnjicu, vježbe za guzu, vjezbe za straznicu, najbolje vjezbe za guzu, vježbe za zadnjicu, vjezbe za zategnutu zadnjicu, vezbe za straznjicu, vježbe sa stražnjicu, vježbe za guzove, vjezbe za noge i straznjicu,