Vježbe za trbuh i savjeti za savršene trbušne mišiće

vjezbe-za-trbuh
Facebooktwittergoogle_pluspinterestmail

Odlučili ste poraditi na svojim trbušnim mišićima, vježbate svaki dan kako bi došli do cilja, a trbušnih mišića još nema? Kada je riječ o vježbanju, jedan od najzahtjevnijih zadataka je postizanje trbušnih mišića, a jedna od najvećih zabluda je da ćete ih postići napornim vježbama fokusiranim samo na trbušne mišiće.

Ono što možda niste znali jest da trbušnjaci rastu u kuhinji, ne u teretani. Primjerice, ako se hranite nezdravo, a vježbate trbušnjake svaki dan, trbušni mišići će svakako jačati, no masne naslage, zbog nezdrave prehrane će još uvijek prekrivati trbušne mišiće, što će dovesti do proširivanja struka.

Mnogi se možda ne bi složili, no vitku i isklesanu figuru čini čak 80% zdrave prehrane, a samo 20% fizičke aktivnosti odnosno vježbanja. Ako se pitate što trebate jesti i što zapravo znači jesti zdravo, pročitajte ovdje naših top 8 namirnica koje bi svatko trebao uvrstiti u svoju prehranu.

Kojim vježbama vježbamo trbušne mišiće?

Velika zabluda, kada je riječ o vježbanju trbušnih mišića, jest da što više vježbamo tu grupu mišića, to će se trbušnjaci prije vidjeti. Naprotiv, kao i svim ostalim mišićima u tijelu i trbušnjacima treba adekvatan odmor.

Nakon što ste uveli zdravu prehranu, potrebno je uvesti i neke fizičke aktivnosti ako ste zaista odlučni u tome da postignete rezultate. Masne naslage (ako ih imate), možete skinuti jednostavnim aerobnim vježbama i trčanjem samo nekoliko puta tjedno.

Nemojte pretjerati u trčanju, jer ćete tim putem gubiti na zalihama energije i metabolizam će se usporiti, a osim toga, trčanje često izazove ozljede zglobova, pogotovo ako ste početnik.

Usprkos tome što se trčanje danas predstavlja kao sigurna vježba s kojom ćete sigurno izgubiti na težini, ona također može biti i veoma opasna. Trčite 2-3 puta tjedno, a ako ste u mogućnosti trčanje svakako zamijenite rolanjem ili brzim hodanjem.

Veslanje kod kuće

Jedna od najučinkovitijih vježba za trbušnjake je veslanje. Sjednite na pod i dignite noge u zrak pa ih vucite naprijed i natrag dok su u zraku. Ova jednostavna vježbica može biti učinkovitija od samih trbušnjaka, pogotovo ako ste početnik i ako imate problema s masnim naslagama na trbuhu.

Ako ste član teretane, radite ovu vježbu na spravi za veslanje, ne samo da ćete ojačati mišiće, nego će ova vježba za vas biti učinkovitija od trčanja, a mogućnost ozljeda zglobova u ovom slučaju ne postoji.

Sklopka

Slična vježba veslanju je takozvana sklopka. Lezite na leđa i ispružite ruke i noge tako da ste cijelom dužinom na podu, zatim dižite ruke i noge ravno dok se u isto vrijeme ne dodirnu u zraku. Sklopka je jako učinkovita, ali i zahtjevna vježba pa ju napravite svega par puta sa par ponavljanja.

vjezbe-za-trbusnjake

Trbušnjaci

Trbušnjake za početak vježbajte par puta tjedno po par serija, izbjeći ćete kontra efekt odnosno širenje struka, a lagano i postepeno ćete jačati trbušne mišiće. Savjetujemo vam da izbjegavate klasične trbušnjake odnosno one kod kojih se cijelo tijelo diže kako bi došlo do koljena.

Umjesto toga kombinirajte različite vrste trbušnjaka, od kojih će svaka biti korisna za jedan od mišića. Ipak, isklesane trbušne mišiće nećemo postići samo jednom vježbom jer trbušnih mišića ima puno više. Trudite se da vam kralježnica, odnosno leđa uvijek budu ravna dok izvodite vježbu jer inače može doći do ozljede leđa.

U nastavku vam donosimo jedan od kvalitetnijih videa od 8 minuta, koji sadrži razne vježbe za svaki trbušni mišić. U videu možete vidjeti označene mišiće koji se tijekom određene vježbe aktiviraju, što će vam pomoći da dobijete sliku o tome koja vježba će vam koristiti za koje mišiće.

Želite li ubrzati proces trošenja kalorija?

Capsiplex, temeljen isključivo na prirodnim sastojcima ubrzava metabolizam, sagorijeva masti i ugljikohidrate, a dnevno potiče organizam da troši više kalorija, što je jednako kao 25 minuta trčanja, 40 minuta bicikliranja ili 80 minuta hodanja.

Tržište je danas prepuno proizvoda, odnosno kapsula za mršavljenje, no sigurni smo da se nijedan od njih ne može pohvaliti svojim prirodnim sastojcima. Capsiplex sadrži kapsikum, ekstrakt ljute papričice, dobro poznat po svojoj izuzetnoj sposobnosti da sagorijeva kalorije, podiže energiju i ubrzava metabolizam.

Capsiplex će biti dobar za vas iako ne vježbate, no u kombinaciji s fizičkim aktivnostima tijelo će trošiti čak i do 12 puta više kalorija. Pročitajte više i naručite svoj Capsiplex na našem Web Shopu.

Uvođenje zdrave prehrane i vježbanja ponekad može biti zahtjevno, no kada poželite odustati sjetite se zašto ste zapravo počeli vježbati i koliko ćete se bolje osjećati nakon vježbe i kada napokon postignete željene rezultate.

Slim Excelle – Prirodno rješenje za ravan trbuh i manje kilograma

Slim Excelle

Slim Excelle – revolucionarna formula za mršavljenje topi masne naslage s područja trbuha! Pored toga, potpuno je sigurna za uporabu jer sadrži samo prirodne, dokazano učinkovite sastojke.

Kombinacija ekstrakata prirodnog bilja u Slim Excelle kremi za mršavljenje ciljano topi tvoje masne naslage. Aktivni sastojci ulaze direktno u kožu i krvotok, uklanjaju vodu iz potkožnog tkiva i izbacuju toksine iz tijela.

Također, sprječavaju ponovno nakupljanje masnoća te potiču proizvodnju kolagena i elastina.

Zato je ovo prirodno rješenje podjednako učinkovito za uklanjanje celulita kao i za topljenje masnih naslaga.

Evo što još možete očekivati od Slim Excelle kreme:

  • Brži i učinkovitiji način za skidanje kilograma u usporedbi s drugim metodama
  • Poboljšava cirkulaciju i ubrzava mikrocirkulaciju
  • Smanjuje količinu masnoće pohranjene u masnim ćelijama
  • Sprječava zadržavanje vode, toksina i tečnosti
  • Ubrzava razgradnju masnih naslaga i poboljšava tonus kože

Slim Excelle ima bogat sastav, a između ostalog sadrži kofein, koji je veliki neprijatelj celulitu i masnim naslagama, kokosovo ulje, koje pomaže ublažiti “narančinu koru” te mentol, koji doprinosi cirkulaciji.

» Naručite svoju Slim Excelle kremu OVDJE uz čak 50% popusta!

Preuzmite članak i pročitajte ga kasnije:   PDF

Sviđa li vam se članak? Ocijenite ga i podijelite:

4.15 / 5 (13 votes)
Facebooktwittergoogle_pluspinterestmail

Poklanjamo vam besplatne E-mail novosti

Vi označite što vas zanima, a mi ćemo se pobrinuti pružiti vam samo korisne informacije.

 Zdravlje  Ljepota  Vege Prehrana  Pokloni
Pojmovi uz članak: vježbe za trbušne mišiće, vjezbe za trbusnjake, trbušni mišići, vjezbe, najbolje vježbe za trbuh, Trbušnjaci, trbušnjaci vježbe, vjezbe za misice, najbolje vjezbe za stomak, vježbe za trbušne,