Zašto trebate isprobati intervalni trening visokog intenziteta?

trčanje

HIIT (High Intesity Interval Trening) je oblik kardio treninga u kojem se izmjenjuju intervali visokog intenziteta (primjerice sprintanje) s intervalima niskog intenziteta (npr. hodanje). Takav trening traje kratko (od 15-30 minuta), a iznimno je efikasan. Evo nekoliko razloga zato trebate isprobati HIIT:

Učinkovit je

HIIT je idealna vježba za ljude s pretrpanim rasporedom. Možete ga izvesti prije posla, u pauzi za ručak ili navečer… Istraživanja pokazuju da veći napredak postižu ljudi koji izvode 15 minuta intervalnog treninga (minimalno tri puta tjedno) od ljudi koji provode po sat vremena na traci za trčanje.

To nije ni najbolji dio! Koristeći Tabata metodu, možete napraviti učinkovit HIIT trening u samo 4 minute.

Sagorijeva više masti

Ne samo da ćete sagorijevati više kalorija tijekom HIIT treninga, nego ćete nakon treninga prebaciti svoje tijelo u hiperpogon. To znači da ćete nakon HIIT treninga sagorijevati više masti i kalorija u sljedeća 24 sata nego što biste nakon, recimo, nakon umjerenog tempa trčanja.

Intervalni trening

Čuva srce

Ekstremni trening stvara ekstremne rezultate. Jedno istraživanje iz 2006. je pokazalo da su nakon osam tjedana HIIT treninga, ispitanici mogli voziti bicikl dva puta duže nego što su mogli prije istraživanja, uz zadržavanje istog tempa.

Nema opreme

Trčanje, bicikl, preskakanje užeta, skokovi su izvrsni za HIIT, a ne trebate nikakvu specijalnu i skupu opremu da bi to učinili. U stvari, određena oprema poput utega može samo smanjiti učinkovitost HIIT treninga. Fokus je na radu srca, a ne na bicepsu.

Pročitajte i ostale razloge za prakticiranje intervalnog treninga ovdje.

Članak uređen:

Saznajte više o zdravom mršavljenju u sljedećim tekstovima:

Saznajte više o vježbanju u sljedećim tekstovima:

Ocjenite članak

4.50 / 5   2

Napomena: Ovaj sadržaj je informativnog karaktera te nije prilagođen vašim osobnim potrebama. Sadržaj nije zamjena za stručni medicinski savjet.

Vezani pojmovi: kardio trening visokog intenziteta, trening visokog intenziteta vježbe, 

Podijelite članak

Kopirajte adresu

Vaši komentari

Komentare nagrađujemo.

Zašto trebate isprobati intervalni trening visokog intenziteta?

Želimo vas motivirati da svojim znanjem i iskustvom doprinesete cjelovitosti sadržaja na portalu.

Aktivne komentatore koji se trude doprinijeti nagrađujemo.

Svaki mjesec biramo najzaslužnijeg komentatora. Najboljem komentatoru mjeseca poslat ćemo obavijest e-mailom. Ukoliko u roku 8 dana ne primimo povratni odgovor, izabrat ćemo novog komentatora mjeseca i dodijeliti mu/joj nagradu. Nagradu smo u mogućnosti poslati samo punoljetnim osobama na adresu u Republici Hrvatskoj.

Što je poželjno:

  • komentar u kojima su iznesene korisne informacije koje nadopunjuju članak
  • komentar u kojima se dijeli vlastito iskustvo koje može biti korisno drugima
  • komentar je odgovor na pitanje postavljeno od drugog čitatelja ili postavljeno vlastito pitanje

Trenutno nema komentara budite prvi i komentirajte članak.