Želite ubrzati proces trošenja kalorija? Intervalni trening je pravi izbor za vas!

kruzni-trening

Intervalni trening se zasniva na mijenjanju intervala i intenziteta vježbanja. Koncept ovakvog treninga je da se vježba u pravilnom rasporedu intervala rada i intervala odmora.

Intervalno vježbanje je odlična i učinkovita metoda za postizanje dobre forme jer u kratkom periodu transformira vaš fizički izgled, ali i fleksibilnost i izdržljivost.

Trening izvodimo u intervalima od 30 sekundi rada I 15 sekundi pauze:

  • Bugarski čučanj (stražnja noga na stolici) – lijeva i desna noga
  • Sklekovi sa nogama na stolici
  • Sumo čučanj – radimo dijagonalno spajanje gornje ruke i donje noge
  • Čučanj s odnoženjem (naizmjenično, nakon čučnja dolazi odnoženje jednom nogom)
  • Proradnja (dipsevi) sa rukama na stolici
  • Marinci
  • Dijagonalno spajanje suprotnog lakta i suprotnog koljena iz ležanja na leđima (noge zadržati cijelo vrijeme iznad poda)

Pogledajte video na ovom linku i odradite intervalni trening za cijelo tijelo s Renatom Sopek.

Preuzmite članak i pročitajte ga kasnije:   PDF

Ocjena članka:

5 / 5   1
Facebooktwitterpinterestmail
05-11-2018
Foto: Photospin
Napomena: Ovaj sadržaj je informativnog karaktera te nije prilagođen vašim osobnim potrebama. Sadržaj nije zamjena za stručni medicinski savjet.

Poklanjamo vam besplatne E-mail novosti

Vi označite što vas zanima, a mi ćemo se pobrinuti pružiti vam samo korisne informacije.

 Zdravlje  Ljepota  Vege Prehrana  Pokloni
Pojmovi uz članak: vjezbe u intervalima,