5 razloga zašto trebate izbjegavati bijeli kruh

kruh

Znamo da je ukusan, ali zbilja bi trebali početi izbjegavati bijeli kruh. Štoviše, brojni stručnjaci se slažu da bi ga trebali i potpuno izbaciti iz prehrane. Evo i pet razloga zašto:

1. Nema nikakvu hranjivu vrijednost

Na kraju dana, ipak jedemo samo iz jednog razloga- kako bi pružili tijelu dovoljno hranjivih tvari da bi normalno funkcioniralo. Konzumiranjem bijelog kruha taj cilj nećete ostvariti. Iz brašna za bijeli kruh je uklonjena većina vlakana i proteina. Radije odaberite integralni kruh. Jedna šnita integralnog kruh sadrzi pet grama prehrambenih vlakana, dok šnita bijelog kruha sadrzi jedva dva grama prehrambenih vlakana.

bijeli-kruh-2

2. Ima visok glikemijski indeks

Budući da ne sadrži dovoljno vlakana i proteina koji bi usporiti probavu, bijeli kruh se  brzo probavlja i apsorbira. To dovodi do naglog podizanja razine šećera u krvi zbog čega tijelo proizvodi više inzulina nego što je potrebno. Previše inzulina usporava uklanjanje masnoća i vodi prema bržem debljanju.

» Ostale razloge zašto biste trebali izbjegavati bijeli kruh pročitajte OVDJE.

 

Preuzmite članak i pročitajte ga kasnije:   PDF

Ocjena članka:

5 / 5   1
Facebooktwitterpinterestmail
05-11-2018
Foto: Photospin
Napomena: Ovaj sadržaj je informativnog karaktera te nije prilagođen vašim osobnim potrebama. Sadržaj nije zamjena za stručni medicinski savjet.

NAJČITANIJI TEKST DANAS:

Poklanjamo vam besplatne E-mail novosti

Vi označite što vas zanima, a mi ćemo se pobrinuti pružiti vam samo korisne informacije.

 Zdravlje  Ljepota  Vege Prehrana  Pokloni
Pojmovi uz članak: bijeli kruh, izbaciti kruh,