Hrana za kontrolu tjelesne težine

mrsavljenje bez vecere

Korisno je znati koje namirnice vas održavaju sitima, čuvaju metabolizam i sprječavaju yo yo efekt, stoga vam donosimo listu namirnica koje će vam pomoći u reguliranju tjelesne težine.

Zob

Osim što zob ima nizak glikemijski indeks, ona će vam pomoći u održavanju sitosti i do nekoliko sati nakon što ste jeli.

Zob sadrži znatnu količinu topivih vlakana koje pomažu u smanjenju razine kolesterola u krvi i kontroliraju težinu dugoročno.

Avokado

Avokado je bogat izvor vitamina B i vitamina E, koji su odlični za kožu i zdravlje srca.

Avokado se često opisuje kao “zdrava alternativa za maslac” jer je bogat mononezasićenim mastima. U prehrani koja sadrži avokado (pola avokada dnevno) lakše se gubi višak kilograma, jer se produžuje osjećaj sitosti.

Borovnice

Borovnice su bogate antioksidansima, vitaminom C i vlaknima, a istovremeno su relativno niske u kalorijama i ugljikohidratima.

Također se smatra da antioksidansi katehina, koji se nalaze u borovnicama, mogu potaknuti ciklus spaljivanja masnoća.

Borovnice

Juha

Juhe, osobito one od povrća, su odličan nutricionistički izbor jer dobivamo puno hranjivih tvari za relativno malo kalorija. A to je pogotovo korisno kad je u pitanju mršavljenje.

Istraživanja su u više navrata pokazala da juha prije glavnog obroka znači da ćemo jesti i do 20 posto manje kalorija u glavnom jelu.

Grčki jogurt

Grčki jogurt sadrži mnogo manje šećera nego prosječni jogurti, ali i puno više proteina koji održavaju razinu glukoze u krvi normalnom.

Dodatna korist je da grčki jogurt sadrži probiotike koji održavaju probavu zdravom s čime se lakše regulira i tjelesna težina.

Članak uređen:

Saznajte više o zdravoj prehrani u sljedećim tekstovima:

Ocjenite članak

4 / 5   4

Napomena: Ovaj sadržaj je informativnog karaktera te nije prilagođen vašim osobnim potrebama. Sadržaj nije zamjena za stručni medicinski savjet.

Podijelite članak

Kopirajte adresu

Vaši komentari

Komentare nagrađujemo.

Hrana za kontrolu tjelesne težine

Želimo vas motivirati da svojim znanjem i iskustvom doprinesete cjelovitosti sadržaja na portalu.

Aktivne komentatore koji se trude doprinijeti nagrađujemo.

Svaki mjesec biramo najzaslužnijeg komentatora. Najboljem komentatoru mjeseca poslat ćemo obavijest e-mailom. Ukoliko u roku 8 dana ne primimo povratni odgovor, izabrat ćemo novog komentatora mjeseca i dodijeliti mu/joj nagradu. Nagradu smo u mogućnosti poslati samo punoljetnim osobama na adresu u Republici Hrvatskoj.

Što je poželjno:

  • komentar u kojima su iznesene korisne informacije koje nadopunjuju članak
  • komentar u kojima se dijeli vlastito iskustvo koje može biti korisno drugima
  • komentar je odgovor na pitanje postavljeno od drugog čitatelja ili postavljeno vlastito pitanje

Trenutno nema komentara budite prvi i komentirajte članak.