Koja hrana povećava rizik od depresije?

prejedanje

Svi znamo da je prehrana s velikim količinama bijelog kruha, tjestenine i riže loša za vašu liniju, ali sada su znanstvenici otkrili da ona može utjecati i na vaše mentalno zdravlje.

Prehrana koja obiluje s ugljikohidratima iz bijelog kruha, tjestenine i riže utječe pogotovo na žene u postmenopauzi i doprinosi razvoju depresije.

Studija, objavljena u American Journal of Clinical Nutrition, je proučavala podatke 70 000 žena koje su sudjelovale u Women’s Health inicijativi u razdoblju između 1994. i 1998 godine.

Nezdrava prehrana

 

Rezultati su pokazali da žene koje konzumiraju puno šećera, imaju visok glikemijski indeks (GI) te veći rizik od razvoja depresije.

Žene koje su se hranile zdravije imale su smanjen rizik od depresije.

Znanstvenici smatraju da rafinirana hrana može izazvati hormonske reakcije u tijelu, što dovodi do visoke razine šećera u krvi i euforije, nakon čega slijedi nagli pad energije. Zatim se javljaju promjene raspoloženja, umor i drugi simptomi depresije.

Preuzmite članak i pročitajte ga kasnije:   PDF

Ocjena članka:

3 / 5   2
Facebooktwitterpinterestmail
29-10-2018
Foto: Photospin
Napomena: Ovaj sadržaj je informativnog karaktera te nije prilagođen vašim osobnim potrebama. Sadržaj nije zamjena za stručni medicinski savjet.

NAJČITANIJI TEKST DANAS:

Poklanjamo vam besplatne E-mail novosti

Vi označite što vas zanima, a mi ćemo se pobrinuti pružiti vam samo korisne informacije.

 Zdravlje  Ljepota  Vege Prehrana  Pokloni