Lanene sjemenke i jogurt protiv viška kilograma i zatvora

lanene sjemenke

Lanene sjemenke bogat su izvor omega 3 masnih kiselina, antioksidansa i vlakana. Pomažu u borbi protiv kolesterola, viška kilograma i probavnih tegoba, a znanstveno je dokazana učinkovitost u smanjenju rizika od dijabetesa, malignih oboljenja te bolesti srca. Vaš metabolizam je otišao na godišnji odmor u ”jednom smjeru” – vrijeme je da ga vratite kombinacijom lanenih sjemenki i jogurta.

Lan – najzdraviji klistir

Moderna svakodnevica nametnula nam je nezdravu i teško probavljivu hranu čemu svjedoče česte opstipacije (zatvor). Velik broj ljudi podvrgava se klistiru koji može očistiti svega 40 centimetara debelog crijeva ili pak skupim tretmanima ispiranja crijeva koji su dugotrajni i nimalo bezazleni kada je u pitanju crijevna mikroflora. Želite izbjeći gore navedene mukotrpne metode čišćenja crijeva?! Svakodnevna konzumacija svega tri žlice mljevenih lanenih sjemenki kroz tri tjedna može u potpunosti očistiti crijeva od fekalnih naslaga, parazita i dugogodišnje sluzi bez štetnog učinka na crijevnu mikrofloru. Lanene sjemenke u stanju su potpuno eliminirati toksine iz organizma te omogućiti brže sagorijevanje masnih naslaga i normalizirati težinu. sjemenke lana

Kada početi konzumirati lan?

Čišćenje i jačanje organizma potrebno je svimanema iznimki. Ljudski organizam nije savršen kada je u pitanju razvoj bolesti. Konzumiranje lanenih sjemenki preporučuje se u slučaju:

  • upale gornjeg respiratornog trakta,
  • gastritisa,
  • kolitisa (učestale upale debelog crijeva),
  • čira na želucu,
  • upale mokraćnog mjehura,
  • bakterijske infekcije bubrega,
  • osteoporoze,
  • zatvora stolice,
  • visokog krvnog tlaka.

Lan se pokazao učinkovitim saveznikom u prevenciji raznih vrsta raka, a posebice raka dojke te ublažavanja simptoma PMS –a.

Zašto jogurt?

Svakodnevnim unosom otprilike 500 grama jogurta u organizam postiže se značajan gubitak kilograma i efekt ”topljenjamasnoća koje nastaju oko trbuha. Putem jogurta u organizam unosimo velike količine kalcija koje umanjuju izlučivanje kortizola. Kortizol je hormon koji sudjeluje u regulaciji ugljikohidrata, proteina i masti. Neke vrste jogurta izvor su probiotika (dobrih bakterija) koje žive u probavnom traktu.

Probiotici pomažu u eliminaciji štetnih mikroorganizama koji uzrokuju upale te pomažu u prerađivanju hrane i stanjima poput nadutosti proljeva. Jogurt je bogat izvor vitamina, pa tako sadrži: kalij, fosfor, cink, jod, vitamin B5 i vitamin B12 koji je odgovoran za očuvanje zdravlja živčanog sustava. jogurt

Recept za ”sretna crijeva”

Donosimo vam recept za koji će vam uz sav lan i jogurt trebati tek ”šalica dobre volje”. Recept bi trebalo prakticirati kroz tri tjednasvaki dan umjesto doručka.

Sastojci:

  • 1 velika žlica mljevenih sjemenki lana
  • pola šalice probiotskog jogurta ili domaćeg kefira

Postupak:

  • 1. Tjedan: 1 žlica lanenog brašna ili mljevenog lana s pola šalice jogurta ili kefira
  • 2. Tjedan: 2 žlice lanenog brašna ili mljevenog lana s pola šalice jogurta ili kefira
  • 3. Tjedan: 3 žlice lanenog brašna ili mljevenog lana uz cijelu šalicu jogurta

Nakon 3 tjedna potrebno je napraviti pauzu od 7 dana, te ponovno započeti s postupkom. Kako bi recept imao što bolji učinak pijte najmanje 2 litre vode svaki dan.

Preuzmite članak i pročitajte ga kasnije:   PDF

NAJČITANIJI TEKST DANAS:

18-07-2018
Foto: Photospin
Napomena: Ovaj sadržaj je informativnog karaktera te nije prilagođen vašim osobnim potrebama. Sadržaj nije zamjena za stručni medicinski savjet.

Ocjena članka:

3.85 / 5   13
Facebooktwittergoogle_pluspinterestmail

Poklanjamo vam besplatne E-mail novosti

Vi označite što vas zanima, a mi ćemo se pobrinuti pružiti vam samo korisne informacije.

 Zdravlje  Ljepota  Vege Prehrana  Pokloni
Pojmovi uz članak: lanene sjemenke i jogurt, sjemenke lana i jogurt, laneno sjeme i jogurt, lanene sjemenke i kefir, lan i jogurt, sjemenke lana i kefir, sjeme lana i jogurt, sjemenke lana u jogurt, lan u jogurt, jogurt i sjemenke lana,