Najbolji izvori biljnih proteina

izvori proteina

Znamo da je meso najbolji izvor proteina, ali i druge namirnice u većoj ili manjoj mjeri sadrže bjelančevine. Provjerite u nastavku teksta koji su najbolji izvori biljnih proteina.

Spirulina

Spirulina je alga koja je dobila ime zbog oblika koji liči na spiralu. Sadrži čak 60 posto proteina, što je veći udio proteina po gramu tvari nego što ima, npr. crveno meso.  Spirulina je lako probavljiva te odličan izvor vitamina B skupine i C vitamina te sadrži iznimno visoku razinu željeza.

spirulina

Quinoa

Quinoa ima visoki udio i kvalitetu proteina, koji obuhvaćaju sve esencijalne aminokiseline. Šalica kuhane quinoe ima oko sedam grama proteina. Bogata je lizinom, koji sudjeluje u procesima zacjeljivanja tkiva. Quinoa također sadrži kalcij, željezo, magnezij i cink, a od vitamina riboflavin, vitamin B6, folnu kiselinu, vitamine A i E. 

Leća

Sto grama sirove leće sadrži oko 25 grama proteina. Leća sadrži vitamine B skupine i C vitamin, ali također obiluje i željezom. Zbog bogatstva proteina, leća, ali i ostale mahunarke se često smatraju alternativom mesu.

Ukoliko želite znati koje su još namirnice izvor proteina, možete pročitati u članku: “Biljni izvori proteina koji mogu zamijeniti meso”.

Preuzmite članak i pročitajte ga kasnije:   PDF

Ocjena članka:

5 / 5   1
Facebooktwitterpinterestmail
30-10-2018
Foto: Photospin
Napomena: Ovaj sadržaj je informativnog karaktera te nije prilagođen vašim osobnim potrebama. Sadržaj nije zamjena za stručni medicinski savjet.

NAJČITANIJI TEKST DANAS:

Poklanjamo vam besplatne E-mail novosti

Vi označite što vas zanima, a mi ćemo se pobrinuti pružiti vam samo korisne informacije.

 Zdravlje  Ljepota  Vege Prehrana  Pokloni
Pojmovi uz članak: izvori proteina, najbolji izvori biljnih proteina,