Namirnice koje čuvaju zdravlje crijeva

Namirnice koje čuvaju zdravlje crijeva
Facebooktwittergoogle_pluspinterestmail

Jesi li znali da se u crijevima stvara imunitet i da bez zdrave probave nema zdravlja? Pročitajte listu namirnica koje čuvaju vašu crijevnu floru i probavu.

1. Namirnice bogate vlaknima

U modernim dijetama često nedostaje vlakana koja su potrebna da probava normalno funkcionira. Preporučuje se najmanje 25 grama vlakana svaki dan za optimalne rezultate.

2. Voće i sirovo povrće

Ove namirnice sadrže vlakna, ali i brojne druge spojeve poput antioksidansa i esencijalnih vitamina i minerala za jačanje imuniteta. Zeleno povrće koje je bogato klorofilom je posebno učinkovito u zaštiti probavnog trakta.

Namirnice za zdravlje crijeva

3. Probiotici

Jedan od iznenađujućih načina kako očuvati zdravlje debelog crijeva je kroz korištenje zdravih bakterija. One pomažu u uklanjanju nakupljenih toksina.

4. Češnjak

Češnjak je odličan jer potiče proizvodnju enzima u jetri, koji zatim igraju važnu ulogu u pročišćavanju tijela od toksina.

5. Mahunarke

Mahunarke su bogate vlaknima i drugim bitnim mineralima poput željeza i kalija. Neke čak sadrže zdrave masti koje pomažu u suzbijanju apetita.

Preuzmite članak i pročitajte ga kasnije:   PDF
Napomena: Ovaj sadržaj je informativnog karaktera te nije prilagođen vašim osobnim potrebama. Sadržaj nije zamjena za stručni medicinski savjet.

Ocjena članka:

4.43 / 5   7
Facebooktwittergoogle_pluspinterestmail
Pojmovi uz članak: najbolja hrana za crijeva, hrana za jačanje crijeva, zdrava crijeva, ZDRAVE NAMIRNICE, hrana za zdrava crijeva, jelovnik za zdrava crijeva, hrana za zdravlje crijeva, prehrana za jacanje cjevne flore, zdrava hrana za crijeva, zdrava prehrana za crijeva,