Namirnice koje čuvaju zdravlje crijeva

namirnice za zdravlje crijeva

Jesi li znali da se u crijevima stvara imunitet i da bez zdrave probave nema zdravlja? Pročitajte listu namirnica koje čuvaju vašu crijevnu floru i probavu.

1. Namirnice bogate vlaknima

U modernim dijetama često nedostaje vlakana koja su potrebna da probava normalno funkcionira. Preporučuje se najmanje 25 grama vlakana svaki dan za optimalne rezultate.

TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA

2. Voće i sirovo povrće

Ove namirnice sadrže vlakna, ali i brojne druge spojeve poput antioksidansa i esencijalnih vitamina i minerala za jačanje imuniteta. Zeleno povrće koje je bogato klorofilom je posebno učinkovito u zaštiti probavnog trakta.

Namirnice za zdravlje crijeva

3. Probiotici

Jedan od iznenađujućih načina kako očuvati zdravlje debelog crijeva je kroz korištenje zdravih bakterija. One pomažu u uklanjanju nakupljenih toksina.

4. Češnjak

Češnjak je odličan jer potiče proizvodnju enzima u jetri, koji zatim igraju važnu ulogu u pročišćavanju tijela od toksina.

5. Mahunarke

Mahunarke su bogate vlaknima i drugim bitnim mineralima poput željeza i kalija. Neke čak sadrže zdrave masti koje pomažu u suzbijanju apetita.

TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
Preuzmite članak i pročitajte ga kasnije:   PDF

Ocjena članka:

4.43 / 5   7
Facebooktwitterpinterestmail
05-10-2018
Foto: Photospin
Napomena: Ovaj sadržaj je informativnog karaktera te nije prilagođen vašim osobnim potrebama. Sadržaj nije zamjena za stručni medicinski savjet.

NAJČITANIJI TEKST DANAS:

Poklanjamo vam besplatne E-mail novosti

Vi označite što vas zanima, a mi ćemo se pobrinuti pružiti vam samo korisne informacije.

 Zdravlje  Ljepota  Vege Prehrana  Pokloni
Pojmovi uz članak: hrana za zdrava crijeva, najbolja hrana za crijeva, zdrava crijeva, hrana za jačanje crijeva, hrana za zdravlje crijeva, ZDRAVE NAMIRNICE, hrana za crijeva, hrana pogodna za mikrobiote, jelovnik za zdrava crijeva, najbolja hrana za zdravo debelog crijeva,