Namirnice koje čuvaju zdravlje crijeva

Namirnice koje čuvaju zdravlje crijeva
Facebooktwittergoogle_pluspinterestmail

Jesi li znali da se u crijevima stvara imunitet i da bez zdrave probave nema zdravlja? Pročitajte listu namirnica koje čuvaju vašu crijevnu floru i probavu.

1. Namirnice bogate vlaknima

U modernim dijetama često nedostaje vlakana koja su potrebna da probava normalno funkcionira. Preporučuje se najmanje 25 grama vlakana svaki dan za optimalne rezultate.

2. Voće i sirovo povrće

Ove namirnice sadrže vlakna, ali i brojne druge spojeve poput antioksidansa i esencijalnih vitamina i minerala za jačanje imuniteta. Zeleno povrće koje je bogato klorofilom je posebno učinkovito u zaštiti probavnog trakta.

Namirnice za zdravlje crijeva

3. Probiotici

Jedan od iznenađujućih načina kako očuvati zdravlje debelog crijeva je kroz korištenje zdravih bakterija. One pomažu u uklanjanju nakupljenih toksina.

4. Češnjak

Češnjak je odličan jer potiče proizvodnju enzima u jetri, koji zatim igraju važnu ulogu u pročišćavanju tijela od toksina.

5. Mahunarke

Mahunarke su bogate vlaknima i drugim bitnim mineralima poput željeza i kalija. Neke čak sadrže zdrave masti koje pomažu u suzbijanju apetita.

Preuzmite članak i pročitajte ga kasnije:   PDF

Sviđa li vam se članak? Ocijenite ga i podijelite:

4.43 / 5 (7 votes)
Facebooktwittergoogle_pluspinterestmail

Poklanjamo vam besplatne E-mail novosti

Vi označite što vas zanima, a mi ćemo se pobrinuti pružiti vam samo korisne informacije.

 Zdravlje  Ljepota  Vege Prehrana  Pokloni
Pojmovi uz članak: hrana za jačanje crijeva, ZDRAVE NAMIRNICE, hrana za zdrava crijeva, jelovnik za zdrava crijeva, povrće za crijeva, zdrava crijeva, zdrava hrana za crijeva, zdrava prehrana za crijeva,