Koje povrće izbjegavati prilikom procesa gubitka kilograma?

mršavljenje

Voće i povrće su iznimno važni za zdravlje, ali nije sve povrće jednako dobro za naše tijelo. U stvari, određeno povrće je izrazito bogato škrobom i povezano je s debljanjem, navodi studija objavljena u  PLoS Medicine (Eating more fruits and non-starchy vegetables is associated with less weight gain).

Istraživači s Harvarda i bolnice Brigham and Women’s Hospital  su pregledali konkretne namirnice koje su ljudi jeli više od 24 godine, kao i koliko su kilograma stekli ili izgubili.

Predvidljivo, svaka dodatna dnevna porcija voća ili povrća s malo škroba (namirnice poput šparoga, brokule, cvjetače, krastavca i špinata) dovelo je do gubitka kilograma.Povrće s malo škrobaPrehrana koja obiluje povrćem s visokim udjelom škroba (kukuruz, grašak, krumpir, bundeva, batat), zapravo može dovesti do nakupljanja kilograma. Sudionici koji su imali dodatnu dnevnu porciju povrća sa škrobom u prosjeku su dobili kilogram za svaki dodatni obrok tijekom četiri godine.

Prema vladinim smjernicama, prosječna žena treba uzimati četiri porcije povrća i tri porcije voća svaki dan. Ako želite zadržati svoju liniju, razmislite o smanjivanju unosa povrća s puno škroba.  

Preuzmite članak i pročitajte ga kasnije:   PDF

Ocjena članka:

4.50 / 5   2
Facebooktwitterpinterestmail
07-05-2019
Foto: Photospin
Napomena: Ovaj sadržaj je informativnog karaktera te nije prilagođen vašim osobnim potrebama. Sadržaj nije zamjena za stručni medicinski savjet.

NAJČITANIJI TEKST DANAS:

Poklanjamo vam besplatne E-mail novosti

Vi označite što vas zanima, a mi ćemo se pobrinuti pružiti vam samo korisne informacije.

 Zdravlje  Ljepota  Vege Prehrana  Pokloni
Pojmovi uz članak: koje povrce nema skrob, povrće bogato škrobom, povrće koje nema skroba, povrce kojw nema skroba, povrce puno skroba, povrce s manje skroba, povrce sa niskim l, povrce sa velikim udjelom skroba,