Topla i zdrava prehrana za borbu protiv zimskog umora

Topla i zdrava prehrana za borbu protiv zimskog umora
Facebooktwittergoogle_pluspinterestmail

Ubacite ovu hranu i pića u svoju prehranu tijekom hladnih dana kako bi vaše tijelo ostalo zdravo tijekom zimske sezone.

Pečeno voće i povrće

Čak i ako preferirate voće i povrće sirovo, isprobajte njihovu toplu alternativu tako da ih ispečete u pećnici. Dodajte jednostavne začine i pecite oko 30 minuta.

Jabuke s cimetom

U potrazi ste za toplim desert koji neće pokvariti opseg vašeg struka? Jabuke pospite s malo cimeta, pecite u pećnici i dobit ćete hrskavu, ukusnu i toplu poslasticu.

Pomfrit od batata

Batat je bogat vitaminom A, vlaknima, vitaminom C, kalcijem, kalijem i željezom. Začinite komadiće batata s ružmarinom, soli i paprom i pecite oko 20 minuta u pećnici.

Kava

Ne samo da vam kava budi organizam ujutro, kofein je također savršen prije treninga jer stimulira živčani sustav.

Kava

Čaj od đumbira

Čaj od đumbira će vam pomoći da održite tijelo toplim. Istraživanje objavljeno u časopisu Metabolism otkrilo je da muškarci koji su pili čaj s đumbirom ujutro bili su manje gladni tijekom dana od onih koji nisu pili ovaj topli napitak.

Juhe

Topla juha za večeru će hidrirati i zagrijati vaše tijelo sa svakom žlicom. Odaberite juhu koja sadrži proteine, odnosno namirnice poput graha ili leće jer će vas držati duže sitima.

Čili

Čili sadrži paprike i grah, a baza je rajčica koja je bogata likopenom, koji je odličan za snižavanje rizika od srčanih bolesti i raka.

Crni papar

Crni papar ima antioksidativna i antiseptička svojstva, koja poboljšavaju cirkulaciju i zadržavaju toplinu koja teče kroz vaše tijelo.

Ako vam je još uvijek hladno, postoje i drugi načini da pobijedite hladnoću.

Slojevito odijevanje

Vaša temperatura se mijenja tijekom dana, stoga najbolja stvar koju možete učiniti je nositi slojeve odjeće. Tako sprječavate gubitak topline i štitite se od vjetra.

Smanjite alkohol

Šalica kuhanog vina možda vam zvuči kao odličan način da se ugrijete, ali alkohol zapravo spušta tjelesnu temperaturu. Topli napici su korisni, ali dodavanjem alkohola možete smanjiti osjećaj topline.

Alkohol

Ostanite aktivni

Sjedenje cijeli dan smanjuje protok krvi u tijelu. Ustanite i hodajte okolo barem svakih 30 minuta za poticanje cirkulacije.

Zapalite svijeće

Ne samo da su svijeće terapijske, nego one proizvode i pristojan iznos topline i mogu pružiti osjećaj topline i udobnosti u vašem domu.

Preuzmite članak i pročitajte ga kasnije:   PDF
Napomena: Ovaj sadržaj je informativnog karaktera te nije prilagođen vašim osobnim potrebama. Sadržaj nije zamjena za stručni medicinski savjet.

Ocjena članka:

3.67 / 5   3
Facebooktwittergoogle_pluspinterestmail