Vegetarijanska užina: što jesti na poslu, izletu ili na fakultetu?

vegetarijanska uzina

Ukoliko ste vegetarijanac/ka, onda ste se sigurno suočili s dilemom što jesti na poslu, izletu ili na fakultetu? Izbor hrane za užinu uglavnom je prilagođen za ishranu na mesu ili nije nutritivno bogat.

Ja sam odgovore na ovo pitanje počela tražiti kada sam počela studirati. Mada se ispred mog fakulteta nalazi nekoliko fast-food trgovina, ja za sebe nisam mogla ništa pronaći. Čipseve i ostale „grickalice“ sam davno prestala jesti, zbog njihovog štetnog učinka za zdravlje. Sendviči, hot-dogovi i burgeri, zbog mesnog sadržaja nisu dolazili u obzir. Vegetarijanski sendvič bio je samo komad bijelog kruha s malo sira i krastavca i bio je potpuno bezukusan. Vremena da odem do restorana gdje sam mogla pojesti palentu, krumpir, neko varivo ili povrće nije bilo.

TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA

Zapazila sam da mi kaša od biljnog mlijeka i zobenih pahuljica, prije odlaska na fakultet, daju potrebnu energiju za jutarnja predavanja. Na fakultet sam počela nositi koštunjavo voće (bademe, lješnjake, kikiriki) kao i grožđice.

Odličan izbor bili su i vafli od ekpandirane riže, te krekeri od raži i pira, kao i integralni keksi. Također sam počela praviti snack, po imitaciji na indijski namkeen, (tako što bih popržila ekspandiranu rižu s kurkumom i malo soli, te dodala sirov kikiriki, indijske orahe i malo grožđica), kojeg sam nosila na fakultet u zdjelicama.

Prava delikatesa su i voćne salate (da bih zadržala svježinu voća, obavezno ga poprskam limunovim sokom), koje trenutno osvježavaju i daju energiju. Energetske pločice od voća i lješnjaka su slatka energetska bomba (možete ih napraviti i sami, tako što ćete izgnječiti sušeno voće i pomiješati ga sa sjemenkama, malo zobenih pahuljica, kokosom i lješnjacima ili kikirikijem).

Jednom, kada „pustite mašti na volju“, izbor je nepregledan. Možete napraviti ukusan vegetarijanski sendvič, s tofu-om (ili nekim drugim sirom), krastavcima, sjemenkama, tahinijem, humusom, ajvarom… U termos čaši ili boci možete ponijeti frape, smoothie, ili svježe cijeđen sok. Jabuka, naranča, kruška ili neko drugo voće također je ukusna užina.

U početku se možete suočiti sa „radoznalim“ pogledima kolega i prijatelja, koji će vas zapitkivati što ste to izmiksali, ponijeli, napravili, no s vremenom će se naviknuti na vaše prehrambene navike, a možda vam se i pridružiti na „zakusci“ (ja sa sobom redovno nosim tri žlice: za mene i moje kolegice).

 

 

Saznajte više o vegetarijanstvu u sljedećim tekstovima:

  1. Trenutno otvoreni članak: Vegetarijanska užina: što jesti na poslu, izletu ili na fakultetu?
  2. Vegetarijanstvo – savjeti za početnike
  3. Seitan – vegetarijanska zamjena za meso
  4. Zašto biti vegan?
  5. Zdravi zobeni keksi – recepti s bananom, brusnicama i kokosom

TEKST SE NASTAVLJA ISPOD OGLASA
Preuzmite članak i pročitajte ga kasnije:   PDF

Ocjena članka:

5 / 5   1
Facebooktwitterpinterestmail
20-06-2017
Foto: Photospin
Napomena: Ovaj sadržaj je informativnog karaktera te nije prilagođen vašim osobnim potrebama. Sadržaj nije zamjena za stručni medicinski savjet.

Poklanjamo vam besplatne E-mail novosti

Vi označite što vas zanima, a mi ćemo se pobrinuti pružiti vam samo korisne informacije.

 Zdravlje  Ljepota  Vege Prehrana  Pokloni
Pojmovi uz članak: fini sendviči za izlete, HRANA ZA IZLETE, sto dijabeticari jedu na izletu, što fino pojesti na poslu, ŠTO ZDRAVO JESTI NA POSLU, uzina za fakultet, vege sendviči, vegetarijanski sendviči, zdravi sendvici za vegetarijance,