Zdrava hrana koju jedete krivo

povrće

Trudite se hraniti zdravo i pravilno, ali ne vidite nikakav napredak. Možda je problem što zdrave namirnice pripremate na krivi način.

Donosimo vam listu zdravih namirnica i savjeta kako izvući ono najbolje iz hrane.

Jagode

Krivo: Sjeckate ih

Točno: Pojedite cijelu jagodu

Rezanjem jagoda gube se mnogi vrijedni nutrijenti. Prema istraživanjima cijela jagoda ima znatno više vitamina C od one nasjeckane. Naime, vitamin C je osjetljiv na svjetlo i kisik, stoga kada razrežete jagodu gubite ovaj važan vitamin.

Povrće

Krivo: Kuhanje/prženje

Točno: Kuhanje na pari

Kuhanjem ili prženjem zapravo uništavate sve one vrijedne sastojke povrća. Na primjer brokula ili cvjetača sadrže nutrijente koji smanjuju rizik od raka, ali kuhanjem se te hranjive tvari gube. Bolja opcija kod pripreme povrća bi bilo kuhanje na pari.

kuhanje-povrca-na-pari

Maslac od kikirikija

Krivo: Kupovni maslac od kikirikija

Točno: Domaći maslac od kikirikija

Istraživanja su pokazala da konzumiranje dvije žlice domaćeg (prirodnog) maslaca od kikirikija barem pet dana u tjednu može sniziti rizik od dijabetesa za čak 30 posto. Kupovne teglice maslaca od kikirikija često sadrže loše masnoće i imaju visoki udio soli.

Saznajte više o tome kako konzumirati zdrave namirnice na pravilan način ovdje.

Preuzmite članak i pročitajte ga kasnije:   PDF

Ocjena članka:

5 / 5   1
Facebooktwitterpinterestmail
05-11-2018
Foto: Photospin
Napomena: Ovaj sadržaj je informativnog karaktera te nije prilagođen vašim osobnim potrebama. Sadržaj nije zamjena za stručni medicinski savjet.

Poklanjamo vam besplatne E-mail novosti

Vi označite što vas zanima, a mi ćemo se pobrinuti pružiti vam samo korisne informacije.

 Zdravlje  Ljepota  Vege Prehrana  Pokloni