Zdravstvene prednosti ulja avokada

Ova alternativa maslinovom ulju je bogata zdravim masnoćama i vitaminom E, što su dovoljni razlozi da napravite mjesta u svojoj kuhinji za ovo čudesno ulje.

Slično kao kod ekstrakcije maslinovog ulja, ulje avokada se dobiva pritiskom na meso zrelog avokada (koža i sjemenka su uklonjeni). Ulje ima glatku, svilenkastu teksturu i vrlo je blagog okusa tako da paše uz svaku namirnicu.

Ulje avokada je vrlo visoko u mononezasićenim masnim kiselinama i vitaminom E. Istraživanja su pokazala da mononezasićene masne kiseline mogu pomoći smanjiti rizik od bolesti srca i sniziti razinu kolesterola.

Ulje avokada

Uravnotežen obrok koji uključuje dobre masti također vam može pomoći zadržati osjećaj sitosti dugo nakon obroka, što je važno za kontrolu tjelesne težine. Vitamin E, snažan antioksidans, pomaže ojačati vaš imunološki sustav, a također može doprinijeti zdravlju kože i očiju.

Kako koristiti ulje avokada?

Ulje avokada ima veću točku vrenja od maslinovog ulja, što ga čini pogodnim za visoke temperature kuhanja (prženje, roštiljanje ili pečenje).

Dodajte ulje avokada u salatu, koristite ga za dekoraciju juhe, pizze ili kruh. Također se može koristiti kao zamjena za biljno ulje u pekarskim proizvodima ili za kokice umjesto maslaca.

Preuzmite članak i pročitajte ga kasnije:   PDF

Ocjena članka:

5 / 5   1
Facebooktwitterpinterestmail
11-04-2016
Foto: Photospin
Napomena: Ovaj sadržaj je informativnog karaktera te nije prilagođen vašim osobnim potrebama. Sadržaj nije zamjena za stručni medicinski savjet.

Poklanjamo vam besplatne E-mail novosti

Vi označite što vas zanima, a mi ćemo se pobrinuti pružiti vam samo korisne informacije.

 Zdravlje  Ljepota  Vege Prehrana  Pokloni
Pojmovi uz članak: ulje avokada u prehrani, ulje avokada RECEPTI, ulje avokada u ishrani, ulje avokada za kuhanje, ulje avokada za pečenje, ulje od avokada za jelo, za sta je zdravo jesti avokadovo ulje dali ugrozava zdravlje,