Kako ojačati imunitet?

jacanje imuniteta

Ako mislite da je vaš imunološki sustav slab, isprobajte nekoliko promjena s naše liste i poboljšajte svoje zdravlje.

1. Puno sna i odmora

Pokušajte spavati osam do 10 sati, jer snom se tijelo oporavlja i osnažuje vaš organizam. Kvalitetan san pomaže brzom oporavku od bolesti, ali nas i štiti da se ne razbolimo!

2. Uravnotežena prehrana

Hrana s visokim razinama antioksidansa je odlična vaš imunološki sustav. Jedite što više raznovrsnog voća i povrća, mliječnih i mesnih  proizvoda te cjelovitih žitarica. Antioksidansi iz superhrane mogu smanjiti rizik od raka i drugih bolesti, a također osnažuju i vaš imunitet.

3. Pokrenite se!

Vježba čini naše tijelo otpornijim i povećava se cirkulacija krvi  u tijelu. Vježbanjem se poboljšava i limfna drenaža kojom se izbacuju toksini iz organizma.

4. Voda

Našem organizmu treba voda, pogotovo kad smo bolesni. Ispijanjem dovoljno vode čistite tijelo od toksina, ali i hidrirate svoj organizam.

5. Smijeh je najbolji lijek

Možda je kliše, ali je istina. Smijeh smanjuje hormone stresa i povećava imunološke stanice sustava koje napadaju viruse.

6. Nemojte uzimati previše antibiotika ili tableta

Uzimanje previše tableta može biti štetno za vaš imunološki sustav. U tom slučaju vaše tijelo će se početi oslanjati samo na tablete, a ne na vlastiti imunitet.

7. Izbacite cigarete/alkohol

Izbacite ili barem ograničite unos toksina poput cigareta, alkohola i masne hrane koja sadrži velike količine šećera, masnoća i raznih aditiva.

Članak uređen:

Saznajte više o imunitetu u sljedećim tekstovima:

Ocjenite članak

4.24 / 5   17

Napomena: Ovaj sadržaj je informativnog karaktera te nije prilagođen vašim osobnim potrebama. Sadržaj nije zamjena za stručni medicinski savjet.

Podijelite članak

Kopirajte adresu

Vaši komentari

Komentare nagrađujemo.

Kako ojačati imunitet?

Želimo vas motivirati da svojim znanjem i iskustvom doprinesete cjelovitosti sadržaja na portalu.

Aktivne komentatore koji se trude doprinijeti nagrađujemo.

Svaki mjesec biramo najzaslužnijeg komentatora. Najboljem komentatoru mjeseca poslat ćemo obavijest e-mailom. Ukoliko u roku 8 dana ne primimo povratni odgovor, izabrat ćemo novog komentatora mjeseca i dodijeliti mu/joj nagradu. Nagradu smo u mogućnosti poslati samo punoljetnim osobama na adresu u Republici Hrvatskoj.

Što je poželjno:

  • komentar u kojima su iznesene korisne informacije koje nadopunjuju članak
  • komentar u kojima se dijeli vlastito iskustvo koje može biti korisno drugima
  • komentar je odgovor na pitanje postavljeno od drugog čitatelja ili postavljeno vlastito pitanje
  1. Tokom zimskih meseci obavezna je suplementacija vitaminom D jer je on važan ne samo za kosti već i za imuni sistem i balans hormona. Takođe suplementacija vitaminom C je vrlo poželjna, iako to i ptice na grani znaju nije loše napomenuti. Uvek je bolje da on bude iz prirodnih izvora, poput Acerole i Moringe. Ako dođe do prehlade od pomoći mogu da budu i Indijski tamjan i kurkuma jer imaju odličan efekat na bronhije i pluća, a zahvaljujući svojim antiupalnim svojstvima sprečavaju komplikacije na disajnim putevima.

  2. Prvoe eliminacija toksina iz organizma, detoxamin. Zatim jaka suplementacija sa OPC+C, lavlja griva, reishi u kapsulama i onda 10000 koraka svaki drugi dan. carobna formula 🙂

    • Da nije zeljka to ipak mnogo sto si napomenua, evo u redu je da kupim suplemente i to odmah da narucim na pro100.