10 savjeta koji će vam pomoći da spavate bolje

spavanje

Zaboravite na brojanje ovaca – ako imate problema sa spavanjem, iskušajte naše savjete…

1. Napravite mjesta

Izbacite iz spavaće sobe sve elektroničke smetnje, uključujući mobilne telefone, televizor i prijenosna računala. Stvorite mirno okruženje za kvalitetan san.

2. Opuštajuća kupka

Topla i opuštajuća kupka će vam pomoći da se opustite prije spavanja. Također će povećati tjelesnu temperaturu, a pad temperature koji slijedi će potaknuti vaše tijelo da misli kako je došlo vrijeme za spavanje. Dodajte nekoliko kapi eteričnog ulja u kupku kako bi poboljšali učinak.

Opuštajuća kupka za nesanicu

3. Vježbajte

Vježbanje tijekom dana može pomoći da lakše zaspete navečer. Ali nikad nemojte vježbati prije spavanja jer ćete se osjećati previse energično poslije vježbanja, stoga ćete imati problema pri odlasku u krevet.

4. Neradna zona

Izbacite radni stol iz spavaće sobe jer može utjecati na vašu sposobnost da se isključite iz vaših svakodnevnih briga. Nema e-pošte, nema računa, nema stresa! Neka vaša spavaća soba bude mjesto za odmor i spavanje.

5. Rutina

Naša tijela vole rutinu! Odlazak na spavanje i buđenje ujutro u slično vrijeme svaki dan će pomoći da bolje spavate.

6. Opuštajući mirisi

Poprskajte nekoliko kapi esencijalnog ulja lavande na jastuk i uživajte u mirnom i dubokom snu. Istraživanja su pokazala da aromaterapija lavandom može pomoći usporiti aktivnost živčanog sustava i poboljšati kvalitetu sna. Plus, miriše predivno!

7. Smanjite unos kofeina

Izbjegavajte kofein i druge stimulanse u večernjim satima jer nećete moći zaspati. Radije popijte šalicu vrućeg mliječnog napitka ili čaj od kamilice.

Smanjite unos kofeina za bolji san

8. Ustanite

Ako već ne možete zaspati, nema smisla da se okrećete po krevetu. Ustanite i okupirajte vrijeme nečim opuštajućim, kao što je npr. čitanje knjige pola sata i zatim pokušajte ponovno zaspati. Ali nikako nemojte provesti vrijeme ispred TV-a. Televizor će još više razbuditi vaš mozak!

9. Biljni lijek

Bilje se može koristiti za privremeno ublažavanje problema spavanja uzrokovane tjeskobom.

10. Ugasite svjetla

Obavezno ugasite sva svjetla ili ih barem prigušite dok pokušavate zaspati. Također investirajte u rolete ili tamnije zavjese za umirujuće okruženje.

Preuzmite članak i pročitajte ga kasnije:   PDF

Ocjena članka:

5 / 5   1
Facebooktwitterpinterestmail
10-10-2018
Foto: Photospin
Napomena: Ovaj sadržaj je informativnog karaktera te nije prilagođen vašim osobnim potrebama. Sadržaj nije zamjena za stručni medicinski savjet.

Poklanjamo vam besplatne E-mail novosti

Vi označite što vas zanima, a mi ćemo se pobrinuti pružiti vam samo korisne informacije.

 Zdravlje  Ljepota  Vege Prehrana  Pokloni
Pojmovi uz članak: Vjezbe za bolji san,