Vježbe za zdravo formiranje stopala

vjezbe-za-stopala

Nismo ni svjesni važnosti formiranja naših stopala. Otkad krenemo hodati kao bebači, jednostavno prestajemo razmišljati o vlastitoj statici i mobilnosti te ono što smo naučili do tada prihvaćamo kao konstantu koja nas prati kroz život.

Naša stopala su nakupina koščica, mišića, ligamenata i tetiva te njihova funkcija ovisi o pravilnom korištenju te nakupine. Kako bismo poboljšali njihovu funkciju te unaprijedili vlastitu mobilnost predlažemo nekoliko vježbi, koje potiču jačanje te očuvanje stopala.

vjezba-za-stopala
  1. Prva i osnovna vježba koja Vam može biti od važnosti jest najosnovnije oslanjanje na prste. Stojite uspravno i oslonite se na jednu nogu. Slobodnu nogu stavite u položaj poput balerine (prsti prema podu), savijte prste prema unutra maksimalno moguće i lagano se oslonite na tu nogu te zadržite barem 15 sekundi. Pazite da Vam je stabilnost i dalje na drugoj nozi. Zatim otvorite prste te se ponovno lagano oslonite na isto stopalo. Napravite izmjenu otvaranja i zatvaranja prstiju barem pet puta te sve ponovite i s drugom nogom.
  2. Stanite potpuno oslonjeni na svoja stopala te podignite prste u zrak, dok ostatak stopala držite čvrsto na tlu. Spustite samo palčeve, zatim ih podignite da se pridruže ostalim prstima te spustite sve prste na tlo. Vježbu ponovite pet puta.
  3. Dok stojite na jednoj nozi, stopalom druge noge rolajte tenis ili golf lopticu ili pikulu uzduž cijelog stopala, ne samo da masirate cijelo stopalo već ovim putem također aktivirate sve mišiće. Ova vježba može biti i ugodna i zabavna.
  4. Stavite čarapu na pod te dok stojite prstima jedne noge pokušajte uhvatiti i podići čarapu s poda. Čarapu lovite s pregibom između prstiju i stopala, a ne samo s prstima. Tako podignutu čarapu zadržite u zraku 10 sekundi pa ju spustite i ponovite 5 puta. Nakon toga ponovite istu vježbu s drugim stopalom.
  5. Za masažu stopala i podizanje luka možete koristiti i Mini roller koji sadrži masažne rolere i gumu na krajevima te je vrlo praktičan za korištenje i masažu stopala.

Članak uređen:

Ocjenite članak

5 / 5   1

Napomena: Ovaj sadržaj je informativnog karaktera te nije prilagođen vašim osobnim potrebama. Sadržaj nije zamjena za stručni medicinski savjet.

Podijelite članak

Kopirajte adresu

Vaši komentari

Komentare nagrađujemo.

Vježbe za zdravo formiranje stopala

Želimo vas motivirati da svojim znanjem i iskustvom doprinesete cjelovitosti sadržaja na portalu.

Aktivne komentatore koji se trude doprinijeti nagrađujemo.

Svaki mjesec biramo najzaslužnijeg komentatora. Najboljem komentatoru mjeseca poslat ćemo obavijest e-mailom. Ukoliko u roku 8 dana ne primimo povratni odgovor, izabrat ćemo novog komentatora mjeseca i dodijeliti mu/joj nagradu. Nagradu smo u mogućnosti poslati samo punoljetnim osobama na adresu u Republici Hrvatskoj.

Što je poželjno:

  • komentar u kojima su iznesene korisne informacije koje nadopunjuju članak
  • komentar u kojima se dijeli vlastito iskustvo koje može biti korisno drugima
  • komentar je odgovor na pitanje postavljeno od drugog čitatelja ili postavljeno vlastito pitanje

Trenutno nema komentara budite prvi i komentirajte članak.