Znate li koje namirnice smanjuju vaš libido?

Hrana i libido

Nemate seksualne želje? Libido vam je na niskoj razini? U današnjem dinamičnom okruženju sve više ljudi pati od smanjenja seksualnog poriva. U većini slučajeve to je izravan rezultat hrane koju jedemo. U potrazi za savršenom ishranom izdvajamo namirnice koje vam smanjuju libido.

Top osam namirnica koje smanjuju libido

namirnice-koje-smanjuju-libido

1. Soja

Velike količine soje i proizvoda od soje (sojinog mlijeka, tofu-a i umaka od soje) mogu znatno smanjiti razinu testosterona i spermija u tijelu. Posljedično dolazi do smanjenja seksualnog poriva. Rezultati istraživanja su dokazali da muškarci koji konzumiraju 120mg soje dnevno imaju znatno smanjenu razinu testosterona.

2. Rafinirani ugljikohidrati

Svi rafinirani ugljikohidrati uništavaju libido kod muškaraca. Visoka razina šećera dovest će to porasta estrogena, a smanjenja progesterona. Rafinirani ugljikohidrati daju nagli udar energije, ali ta energija jako brzo i nestaje. Bijelo brašno je veliki neprijatelj vašeg libida. 

3. Alkohol

Piće ili dva vam vjerojatno neće naškoditi, ali poznato je da alkohol čini da se osjećate manje sputano u seksu. Konzumiranje alkohola u većim količinama dovodi do erektivnih problema i nemogućnosti postizanja orgazma ili pak preuranjene ejakulacije. 

4. Crveno meso

Crveno meso može sadržavati antibiotike i hormone koji se daju životinjama tijekom uzgoja. Unosom takve hrane dolazi do poremećaja prirodne hormonske ravnoteže u tijelu. Neke vrste mesa mogu čak utjecati i na spermije. Stoga je vrlo važna uravnotežena konzumacija crvenog mesa.

5. Pržena hrana

Pržena brza hrana i pizze prepune su kalorija, zasićenih masti i aditiva. Transmasne kiseline kojima je bogata ova hrana usporit će krvotok, te dotok krvi do genitalija. Rezultat toga je erektivna disfunkcija.

6. Mliječni proizvodi

Ukoliko jedete previše sira, sladoleda i ostale mliječne proizvode, mliječna kiselina iz tih proizvoda negativno će utjecati na vaš libido. Vrlo je važno ograničiti dnevni unos mliječnih proizvoda. Preporuča se smanjenje konzumacije na tri puta tjedno.

7. Zobena kaša

U umjerenim količinama zobena kaša potiče proizvodnju hormona sreće, dok u prevelikoj djeluje suprotno. Povećane količine dovode do smanjenja nagona, a zbog bogatosti vlaknima može uzrokovati neugodne plinove.

8. Mentol

Loš zadah može djelovati vrlo odbojno, a osvježenje daha može tu situaciju barem malo popraviti. Međutim, znanstvenici preporučuju da posezanje za pepermintom i nije baš najbolja ideja. Pokazalo se da mentol u pepermintu smanjuje razinu testosterona, što u velikoj mjeri smanjuje seksualni nagon.

Imate problema s libidom? Saznajte kako ih riješiti ovdje.

Preuzmite članak i pročitajte ga kasnije:   PDF

Ocjena članka:

4 / 5   3
Facebooktwitterpinterestmail
14-05-2019
Foto: Photospin
Napomena: Ovaj sadržaj je informativnog karaktera te nije prilagođen vašim osobnim potrebama. Sadržaj nije zamjena za stručni medicinski savjet.

Poklanjamo vam besplatne E-mail novosti

Vi označite što vas zanima, a mi ćemo se pobrinuti pružiti vam samo korisne informacije.

 Zdravlje  Ljepota  Vege Prehrana  Pokloni
Pojmovi uz članak: 10 vrsta hrane za jak libido, namirnice za libido,